برگزاری 4 کنگره ملی شهدا تا پایان سال در کشور

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای حراست سپاه خبرداد؛

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا پایان سال 4 کنگره سراسری شهدای استانی در کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره های 50 هزار شهید در کشور اظهار داشت: تا پایان سال 4 کنگره ملی شهدای استانی در کشور برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه شهدا از برکات ما هستند گفت: برکات امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست. جهاد در راه خداست.

این مسئول برگزاری کنگره و یادواره های شهدا را در دستور کار سپاه، بسیج و سایر دستگاه ها قرار داد و افزود: امسال 10 کنگره ملی شهدا در استانی برگزار می شود که تاکنون 6 کنگره کشوری برگزار شده و تا پایان سال 4 کنگره ملی شهدا در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون 50 هزار یادواره شهید در کشور برگزار شده است، گفت: برگزاری کنگره های شهدا باید جریانی و جریانی باشد. اقشار مختلف باید برای شهدا کار کنند و شامل شوند.

سردار آزادی با بیان اینکه باید از همه فرصت های موجود برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا استفاده کنیم، گفت: باید از هنرمندان و رسانه ها برای بازنمایی شهدا استفاده کنیم و این مهم با ظرفیت هنر، فضای مجازی، رسانه ها و سایر پتانسیل های موجود است. جوان و نسل کنونی باید برآورده شود.



آیا این خبر مفید بود؟