بزرگترین بندر اقیانوسی بدون ایستگاه CNG


ساعت: 08:31
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909636

مشکلات بی پایان خطوط سوخت در سیستان و بلوچستان؛

صف های طولانی سوخت همچنان باعث اتلاف وقت شهروندان در جنوب استان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، سوخت گیری بدون اتلاف وقت یکی از دغدغه های این روزهای مردم سیستان و بلوچستان است در حالی که صف های طولانی در پمپ بنزین ها باعث می شود شهروندان زمان زیادی را در صف انتظار سوخت تلف کنند.

در جنوب استان سیستان و بلوچستان نیز همین روال شدیدتر است زیرا تعداد پمپ بنزین ها نسبت به جمعیت کافی نیست و این مشکل باعث افزایش طول صف های سوخت می شود.

از سوی دیگر معضل قاچاق سوخت در جنوب استان به دلیل هم مرزی با پاکستان و اختلاف شدید قیمت سوخت، این روند را تقویت کرده است که اثر آن در صف های شلوغ جایگاه ها مشهود است. که گاهی تا چندین کیلومتر کشیده می شود.

یکی از راه های کاهش این صف ها افزایش پمپ بنزین ها است که بر اساس پیگیری های خبرنگار ما به زودی چند پمپ بنزین در جنوب استان افتتاح می شود.

سید کیومرث کمالیار مدیرعامل شرکت نفت چابهار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در زمینه سوخت CNG و سوخت مایع برنامه هایی داریم و تا دو ماه آینده دو مکان مورد نظر از طریق فراخوان اعلام می شود. امکان اقدام در این نگرش وجود دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای کاهش صف های سوخت انجام شده است، تصریح کرد: با همکاری پمپ بنزین ها بیش از 95 درصد جنوب استان به این سامانه مجهز شده و در نتیجه از طریق دستگاه قضایی خودروهایی را که در آن قرار دارند ردیابی می کنیم. در یک روز چندین بار به پمپ بنزین مراجعه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید