بزرگترین پیام دفاع مقدس «ما می توانیم» است.


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897475

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

نظری بیان کرد: همکاری و تعامل مناسب همه دستگاه های اجرایی با ستاد برای ارج نهادن به مناسبت های دفاع مقدس و استفاده از همه ظرفیت ها یک ضرورت مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان با موضوع برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس. ، گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت پاسداشت مقدس است و آن را زنده نگه می دارد، برخورداری از این فرهنگ ارزشمند است و اگر امروز کشور در بسیاری از زمینه ها حرفی برای گفتن دارد به خاطر رشادت هاست. فداکاری ها و تلاش های پاسدار مقدس که باید همیشه در جامعه زنده و ارزشمند باشد.

وی افزود: بزرگترین پیام حراست مقدس این است که ما می توانیم این کار را انجام دهیم چرا که مردم و رزمندگان با تکیه بر توان و توان درونی خود به بزرگترین دوران و افتخارات دست یافته اند و امروز این پیام باید سرلوحه رفتار مردم باشد. همه مسئولان

نظری تاکید کرد: ملت ایران با اطاعت از ولایت و غیرت دینی پیروزی های بزرگی را در دفاع مقدس رقم زدند و امروز وظیفه مهم جهاد تبیین یک رسالت مهم است و مناسبت هایی مانند هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای این امر است. .

وی ادامه داد: رهبر معظم جهاد اسلامی راه حل مهمی در برابر توطئه های دشمن برای تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس ارائه کردند و امروز که جنگ شناختی از طریق فضای مجازی مورد استفاده دشمنان قرار می گیرد، جهاد اسلامی می تواند نیت شوم دشمنان را خنثی کند. .

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوبرداری از فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) است، گفت: مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی امسال سال بسیار مهم است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه حراست مقدس آموزش وحدت، انسجام و هم افزایی برای پیروزی های بزرگ است، افزود: امروز به مناسبت هفته حراست باید مشارکت همه جانبه و در نتیجه همکاری و تعامل مناسب همه دستگاه های اجرایی با ستاد فرماندهی کل قوا باشد. بزرگداشت این مناسبت حفظ حرم ها و استفاده از همه فرصت ها یک ضرورت مهم است.

نظری خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌هایی که در حوزه حراست انجام می‌شود باید در ستاد کنگره شهدای استان و اداره کل برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های حراست و همگان متمرکز شود. باید تمام توان خود را برای اجرای بیانات و دستورات مقام معظم رهبری بگذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید