بسیجیان چشمان بیدار انقلاب در همه عرصه ها هستند


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837327

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انعطاف نیروهای بسیج بسیار بالاست، گفت: بسیجیان در هر زمان، در هر مکان و در هر منطقه ای وارد میدان می شوند و چشمان بیدار انقلاب در همه عرصه ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی امروز در رزمایش جهادگران فاطمیون استان زنجان با بیان اینکه جهادگران همیشه در مواقع لزوم در صحنه حضور داشته اند، اظهار داشت: اندیشه انقلابی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود. ; تأسیس نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

وی با بیان اینکه همه مردم در صحنه حضور داشتند و منجر به پیروزی انقلاب شدند، افزود: این حضور باید حفظ شود چرا که حفظ این انقلاب مستلزم حضور همه است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از اندیشه های انقلابی رهبر کبیر انقلاب دستور تشکیل بسیج بود، گفت: برکات این فرمان را در دوران دفاع مقدس دیدیم. نیروهای نظامی و انتظامی ما از همان دقایق و لحظات اولیه در مقابل دشمن صف آرایی کردند. اما چون استکبار جهانی از دشمن حمایت می کرد و جنگ جهانی سوم تقریباً آغاز شده بود، مقاومت سخت بود، اما با حمایت مردم در کنار نیروهای نظامی بود که انقلاب اسلامی نیروهای استکبار جهانی را شکست داد.

وی گفت: امام به این نتیجه رسیده اند که انقلاب را مردم انجام دادند و مردم نیز باید با حضور در صحنه از انقلاب دفاع کنند. اما باید گفت که با چهار دهه تجربه دیدیم که تشکیل بسیج یکی از نیازهای اساسی دفاع از انقلاب است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه برادر مبارز باید همیشه هوشیار و هوشیار باشد و مراقب حرکات او باشد، گفت: 1400 سال پیش امام علی(ع) چارچوب فعالیت را تعیین کردند، امام راحل نیز به این سمت هدایت شدند و حضرت آقا نیز این امر را ادامه می دهند. سفری با استحکام، قدرت بیشتر و آگاهی کامل تر.

وی بیان کرد: رزمنده باید همیشه هوشیار باشد چرا که دشمن با دشمن بیعت کرده است پس هوشیاری و بیداری در مقابل دشمن که بزرگترین شیطان است لازم است. اما از روزی که انقلاب اسلامی شکل گرفت ویرانه های به جا مانده از شاهان نالایق را مرمت کرد و این مشکل پس از پایان باشکوه دفاع مقدس شتاب گرفت.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بسیج مستضعفین با اندیشه الهی امام ایجاد شده است، گفت: انعطاف نیروهای بسیج به غیر از نیروهای سازمان یافته اداری بسیار بالاست، چرا که هر زمان در هر حوزه ای نیاز باشد، آنها را در دستور کار خود قرار می دهند. حضور در صحنه های انقلاب، واکسیناسیون، تدبیر شهید سلیمانی حضور داشت و چشمان بیدار و بیدار انقلاب در همه عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی حضور داشت و نیازهای شناسایی شده و تحرکات دشمن را شناسایی کرد. .

وی گفت: بسیجیان استان ما نیز با روحیه ولایت مداری خدمت به مردم و رضای خدا در صحنه حضور دارند.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما امروز هم با دشمن در جنگ هستیم چرا که علاوه بر جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی نیز وجود دارد و تمام تلاش دشمن این است که انقلاب را از مسیر تبلیغات دروغ منحرف کند. مردم و نوجوانان اما در اینجا باید گفت که خدمات ارائه شده در این 43 سال باعث حفظ سربلندی کشور، انقلاب، صاحبان انقلاب، ملت و نظام بوده و ما باید با تمام توان در همه عرصه ها از این انقلاب دفاع کنیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید