بسیجی برای مقابله با راهبرد دشمن به میدان آمد/ فعالیت بیش از 1700 گروه جهادی در استان کرمانشاه

ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785790

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در این رزمایش موضوع جهادگران بسیجی را مطرح کرد؛

سردار بچمن ریحانی گفت: بسیجیان برای مقابله با تدبیر دشمن به میدان آمدند و صحنه های زیبایی را خلق کردند که یکی از آنها حضور جهادگران در تمامی صحنه های اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار بچمن ریحانی روز شنبه در مراسم رزمایش جهادگران بسیجی با اشاره به نامگذاری اولین روز از هفته مبارک بسیج به نام «بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی» اظهار داشت: سربلندی، عزت و سربلندی اسلام. ایران بلند شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب نیز این خط شریف را توسعه دادند و امروز پایه های آن در نظام اسلامی مستحکم است و شاخه های آن در سراسر کشور و حتی جهان گسترش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: حضور ارزشمند مقام معظم رهبری و مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی با تفکر بسیجی مهمترین عامل بازدارندگی نظام در مقابل دشمنان است.

سردار ریحانی گفت: امروز دشمن در صدد تضعیف ولایت و بسیج مردمی است اما ملت ایران با پیروی از رهبر خود آماده مقابله با هرگونه تهاجم دشمن است.

وی بیان کرد: بحمدالله در این سال ها مردمی با صلابت و هوشیاری بر اساس تفکر فرهنگ بسیجی برآمده از فرهنگ ناب عاشورا، توده سنگینی را در همه عرصه ها بر دهان دشمنان زده اند. “

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: اگر می بینیم که سال ها متوالی رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر اساس اقتصاد مقاومتی نام گذاری کرده اند، دلیل آن همه غم و اندوه است. دشمنان ما این است که ما را در شرایط اقتصادی قرار می دهیم، فرود آمدن و پیروزی بمب هسته ای، حقوق بشر و غیره است. عذرخواهی های دروغین هستند

وی ادامه داد: اگر هنوز نتوانسته ایم اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را در همه زمینه ها اجرا کنیم، اما الحمدلله در این مسیر هستیم اگر این تهدیدها و تحریم ها علیه هر کشور قدرتمند دیگری اعمال می شد، حتماً این مسیر را می کردند. رنج می کشد. “او زانو زد.

سردار ریحانی اذعان داشت: اما امروز با رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردمی با بصیرت و توجه به اقتصاد مقاومتی توانسته ایم بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی گفت: بسیجیان برای مقابله با تدبیر دشمن و خلق صحنه های زیبایی به میدان آمدند که یکی از آنها حضور جهادگران در تمامی صحنه های اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی است.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: «بسیجی» و «جهاد» دو صفت زیبا هستند که با کنار هم قرار گرفتنشان زیبایی دو چندان می یابد.

وی گفت: ما در این نظام اسلامی پایگاه های جهادی زیادی داشتیم که اولین آن دفاع بود و در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و عزت و سربلندی امروز ما مدیون ایثار است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: آنچه باعث زیبا شدن ادبیات بسیج در کشور ما شده است حضور آگاهانه، بصیرتی و خودجوش مردم در همه صحنه هاست و این می تواند موثر باشد.

وی همچنین با اشاره به موفقیت های بسیج و نیروهای مردمی پس از دوران دفاع مقدس، افزود: حضور این نیروها در سازندگی، حوادث غیرمترقبه مانند زلزله و سیل نشان داده است که گروه های جهادی همواره در کشور می درخشند.

سردار ریحانی همچنین به کمک های ایمانی و معیشتی اشاره کرد و گفت: در استان کرمانشاه بیش از 800 هزار بسته معیشتی، آموزشی، بهداشتی و نزدیک به ده ها میلیون بسته غذایی بین گروه های جهادی در ایام اپیدمی ولیعهد توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی نه تنها در حوزه دفاعی، سازندگی و معیشتی فعال هستند، بلکه بسیاری از این گروه ها در قالب طرح شهید رعنمون در حوزه بهداشت و درمان نیز فعالیت دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از 1700 گروه جهادی در استان کرمانشاه افزود: فعالیت امروز جوانان بسیجی نه تنها در عرصه دفاعی بلکه در همه عرصه ها است. آنها بالاتر هستند.

ce802011 1dc6 404c 9403 8d8a239e92dc خبر خاکستری

بسیج امروز الگویی برای کل جهان اسلام است

به گزارش مرصادنیوز، همزمان با اولین روز از هفته مبارک بسیج، رزمایش گسترده اقتدار جهادی به منظور نمایش ظرفیت و توانمندی های گروه های جهادی بسیج استان کرمانشاه آغاز شد.

سرهنگ سعید بهشتی راد در این مراسم گفت: وی به خدمات بسیج در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: بسیج امروز در جمهوری اسلامی الگویی برای کل جهان اسلام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت کرمانشاه افزود: بسیج یک نهاد مردمی است که توانسته در تمام مواقع حساس به موقع حضور داشته باشد و تا آخرین لحظه در کنار مردم و دوستان و یاوران آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه ها ثابت کرده که گوش به فرمان ولایت است و در دفاع از کشور و مردم دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ بهشتی اذعان داشت: امروز بر همگان ثابت شده است که وجود بسیج در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی موثر بوده و این نیروی مردمی با تمام توان در همه عرصه ها حضور موثر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید