بسیج در هر عرصه ای که وارد شود می درخشد/ ورود بسیج به جهاد برای تبیین و ایجاد امید در جامعه


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910382

فرمانده سپاه نهاوند گفت: برنامه های هفتگی بسیج با محوریت امید آفرینی در جامعه و تبیین جهاد در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سرهنگ علی محتاری در جلسه هماهنگی هفته بسیج در فرمانداری این شهرستان گفت: برنامه های خوبی برای هفته بسیج و در صورت امکان تدارک دیده شده است. 43 این برنامه ها در سطح شهرستان اجرا می شود.


وی بیان می کند: دستور امام (ره) برای تشکیل بسیج مصطفین حکایت از تدبیر و تدبیر امام راحل برای ایجاد قدرت مردمی برای خدمت به کشور بود..


مختاری افزود: در طول سال هایی که بسیج فعال بوده است، همه برکات این قدرت را در عرصه های مختلف سازندگی، حراست مقدس، بصیرت افزایی و هر بخشی که نیاز باشد دیده اند..


وی ادامه داد: بسیج در هر کجا که وارد شده و به کمک سایر نهادها آمده موفق بوده و همواره خوش درخشیده است و آثار آن حضور را در همه بخش ها می توان دید..


فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز بسیج وارد عرصه جهاد تبیینی شده است و هرکس توانایی دارد باید وارد شود و در این عرصه روشنگری کند..


وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان دنیای رسانه ای را علیه کشور به راه انداخته اند و همه دشمنان به میدان آمده اند و باید مراقب آشوب های دشمنان باشیم..


مختاری افزود: این آشوب ها برای جلوگیری از پیشرفت کشور است و دشمنان نمی خواهند ایران در عرصه های مختلف قدرتمند شود..


فرمانده ارتش نهاوند گفت: در این قیام اخیر همه دشمنان نقش داشتند اما به فضل الهی و حضور بصیر مردم این شورش نیز خنثی شد..


وی ادامه داد: دشمنان می دانند که انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فضایی، نظامی، نانو، هسته ای و… چه پیشرفت هایی داشته است و دشمن این پیشرفت را باور نمی کند و به همین دلیل فتنه ایجاد می کند..


مختاری افزود: هدف از ایجاد این شورش اخیر برهم زدن امنیت ما و پیشرفت کشور و تجزیه ایران بود..


وی اذعان داشت: بحث جهاد برای تبیین و بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و ایجاد امید بسیار مهم است و برنامه های هفته بسیج بر همین اساس برگزار می شود..


فرمانده سپاه نهاوند گفت: نقش رسانه ها در بیان دستاوردها و ایجاد امید در جامعه بسیار مهم و موثر است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید