بسیج ورود خوبی به عرصه دانش داشت


ساعت: 19:25
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1915024

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش با اشاره به اینکه بسیج به خوبی وارد عرصه دانش بنیان شده است، گفت: روحیه و تفکر بسیجی هر کجا که وارد شود برای کشور تحول آفرین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ امیر خاتمی مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش صبح امروز در بازدید از نمایشگاه ملی فناوری دانش بنیان بسیج اظهار داشت: موضوعات متنوعی را در این نمایشگاه دیدیم و نخبگان بسیجی خود را به صورت ابتکاری و ابتکاری دیدیم. خلاقانه فناوری های خوبی را در زمینه علم محور به نمایش گذاشت.

وی افزود: در نمایشگاه ملی فناوری دانش بنیان بسیج شاهد مضامین جدید و قابل استفاده بوده ایم و دستیابی به این دستاوردهای مهم جای تبریک دارد.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی گفت: موضوعات این نمایشگاه به صورت هدفمند انتخاب شده و رویکرد راهبردی دارد.

امیر خاتمی تصریح کرد: حمایت از این حوزه ها یک امر اجرایی است و دستگاه های اجرایی باید از این دستاوردهای دانش بنیان حمایت کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب نیز حمایت و تاکید ویژه ای بر حمایت از شرکت های دانش بنیان دارند.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش تاکید کرد: دوستان در این نمایشگاه در حوزه علم و فناوری دانش بنیان عملکرد خوبی داشته اند و باید به ارتباط آن با تجارت و تولید و اقتصاد کشور نیز توجه شود. مناطق.

امیر خاتمی ادامه داد: مسئولان در حوزه هایی مانند دفاعی و کشاورزی باید دستاوردهای خوبی را که نخبگان ما ارائه می دهند ببینند و حمایت کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از این دستاوردها در حوزه فناوری دانش بنیان مهم است و دولت جمهوری اسلامی ایران مسئول این ارتباط است.

وزیر سابق دفاع گفت: تسهیل در گردش کار شرکت های دانش بنیان به ویژه در بسیج وظیفه دولت است.

امیر خاتمی تاکید کرد: در این نمایشگاه نخبگان دانش بنیان بسیج اخلاص خود را در انجام فعالیت در عرصه علم و فناوری به نمایش گذاشتند و این موضوع در فضای نمایشگاه کاملا مشهود بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج به خوبی وارد عرصه دانش بنیان شده است، تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی در هر کجا که جسارت کرده، برای کشور پایه گذار بوده است و همه ما موظفیم از این ظرفیت ها حمایت و استفاده کنیم.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش گفت: باید به تجاری سازی و تجاری سازی و ایجاد بازار برای این محصولات دانش بنیان بسیج توجه ویژه شود.

دیدگاهتان را بنویسید