ورود بسیج به عرصه شرکت های دانش بنیان/ اجرای سند ده ساله گام دوم انقلاب در زنجان

ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786748

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تدوین سند ده ساله برنامه های بسیج در گام دوم انقلاب، گفت: قسمت استانی این سند به سازمان نظام وظیفه ابلاغ شد. سپاه استان زنجان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج از بدو تولد تا کنون در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین به قبل از جنگ و دفاع مقدس برمی گردد، گفت: بسیج مستضعفین در 5 آذر 58 تشکیل شد و این نشان می دهد که دستور امام برای تشکیل بسیج تنها در دوران انقلاب نبوده است. جنگ چون در آن زمان اخبار از جنگ نبود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ایده امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره) این فکر را داشتند که در همه جا بسیج شوند. مناطق.

وی با بیان اینکه در مسیر راه ولی فقیه به بسیج، جهاد بزرگی را مطرح کردند که می تواند در همه عرصه ها کمک کند، گفت: امنیت را می بینیم.

طهماسبی با بیان اینکه پایه در هر حوزه حضور خوب و موثری داشته است، افزود: در سند راهبردی برنامه ده ساله بسیج در همه حوزه ها و ارتقای پایه داریم که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

وی بیان می کند: در این سند برای هدفی که بسیج می خواهد دنبال کند از منابع بالادستی از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه های سپاه در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها انتخاب شده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: یکی از کارهای بسیار خوب بسیج می تواند در حوزه آموزشی و علمی باشد.

وی با بیان اینکه ما باید قوی باشیم، گفت: تنها زمانی می توانیم قوی باشیم که در علم خوب عمل کنیم.

طهماسبی در بیانیه ای در خصوص گام دوم انقلاب رهبری، اولین موضوعی را که مطرح کردند بحث علم بود، گفت: پایه در علم خوب عمل کرد.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که بسیج دنبال می کند ورود به عرصه شرکت های دانش بنیان است، تصریح کرد: بسیج وارد تجاری سازی شده و برای خدمات پژوهشی نیز کسرهایی در نظر گرفته است.

جانشین انصارالمهدی (عج) استان زنجان یکی از وظایف بسیج را در حوزه تعلیم و تربیت دانست که بازگشت به سبک زندگی اسلامی است. باید گفت.

وی با بیان اینکه رهبری در سخنان و سخنرانی های مختلف به حوزه سبک زندگی اشاره کردند، ادامه داد: بسیج در حوزه های مختلف از جمله خانواده، رشد جمعیت و سبک زندگی اسلامی و علوی برنامه های خوبی دارد.

طهماسبی با بیان اینکه در حال رصد آسیب های اجتماعی هستیم، تصریح کرد: در این زمینه به کار دولت و نهادهای مختلف کمک می کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد فعال است، افزود: معتقدیم در حوزه آسیب های اجتماعی باید به سمت پیشگیری حرکت کنیم تا در این عرصه موفق باشیم.

وارث سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دانشمندان ما همان کسانی هستند که دعای کمیل را می خوانند، افزود: دشمن سعی دارد بگوید متقیان در علم تا سربلندی ایران کاری از دستشان برنمی آید. و جهان و تشكيلات تشيع مجيد شهرياري نيز پارسا بود و بهترين كار علمي را با او انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید