بنیانگذاران وضع موجود نباید به کار خود ادامه دهند/ نیروهای مومن و انقلابی چگونه زندگی نامه دریافت کردند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نصرلا شفیعی کارشناس مسائل سیاسی استان بوشهر گفت: مهمترین عامل در استفاده از این ظرفیت مدیریت نیروی متعهد، متخصص، موثر و دلسوز است.



شفیعی افزود: به جرأت می توان گفت که عوامل اصلی ناکارآمدی در برخی حوزه ها یا ضعف کارآمدی و عدم استفاده بهینه از فرصت ها در نظام جمهوری اسلامی، وجود مدیران ضعیف و ناکارآمد لیبرال و غربی در دستگاه های مختلف حکومتی است. اوایل انقلاب.

این کارشناس گفت: مصداق بارز آن دولت مخرب و مکار روحانی است که با استخدام مدیران ضعیف و ناکارآمد در ایران به سالیان متمادی بازگشت.

3816n00313015 b خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب دولت کریمه به آیت الله رئیسی انتظار تغییر دارند. تحولی که محصول آن بازگشت بسیاری از چیزها به ریل اصلی خود است. تحول که محصول عدالت اجتماعی است. جز عدالت خواهان و پیشوایان متدین و انقلابی چنین نمی شود، اگر گمان می کند با آب نمک شربت شیرین درست می کند، خیال باطل است و چنین شخصی خود را با اوهام سرگرم کرده است.

شفیعی گفت: حضرت آیت الله رئیسی با بررسی تحولات حاکمیتی و کندی آن چندین بار تذکر لازم را دادند.

رئیس جمهور: بنیانگذاران وضعیت موجود نباید به کار خود ادامه دهند

خبر خاکستری
این فعال سیاسی بوشهری افزود: وی در استان گیلان با تاکید بر این مطلب گفت: مدیران در شرایط فعلی به کار خود ادامه ندهند زیرا بدترین آسیب را به کشور وارد کرده اند.

وی گفت: در استان لرستان نیز تکرار کردند: هرکس موثر است باید در دولت استفاده شود، عشق به انقلاب و نظام مهم است، اما نباید از بنیانگذاران شرایط فعلی استفاده کرد.

مدیران تغییر لاک پشت

شفیعی گفت: در این شرایط شاهد تغییرات آهسته ای هستیم و در کشور لاک پشت هستیم و با این تاکید رئیس جمهور قدرت بر تمامی کارکنان در رده های مختلف مدیریتی تمام شده است، هرچند بدون این هشدار این تغییرات باید انجام شود. و قبول میکنم

این کارشناس تاکید کرد: آقای محمدی زاده استاندار بوشهر در 9 آذرماه در دیدار با استانداران و سپس در دیدار با اصحاب رسانه در 14 آذرماه تاکید کرد که معاونان استاندار و بخشداران یا بازداشت می شوند یا تا پایان روز جایگزین می شوند. دسامبر.

وی گفت: استاندار همچنین ویژگی های مدیران جدید را از جمله: جوان، انقلابی، موثر و بسیجی عنوان کرد. انتصاب اخیر دو رئیس دانشگاه های بزرگ استانی با چنین ویژگی هایی نویدبخش رفتار استاندار در انتخاب مدیران است.

شفیع افزود: بحث ارزیابی تغییرات مدیران کل استان و تغییراتی که این مدیران در حوزه مدیریتی خود ایجاد کرده اند را به تفصیل یک احتمال دیگر می گذارم و در اینجا فقط تغییرات در حوزه قائم مقام. والیان و بخشداران.«تمام استان خواستند ذکر کنند.

تنها چهار معاون استاندار تغییر کرده اند

کارشناس مسائل سیاسی بوشهر گفت: استان بوشهر 10 شهرستان دارد. 3 استاندار هر کدام 3 معاون دارند و 2 معاون دیگر از مجموع 23 معاون استاندار تا به امروز که دهمین باخمن است تنها 4 معاون استاندار را جایگزین کرده اند.

وی افزود: از 24 بخشداری استان تنها 6 بخش جدید تعیین شده است. همه این تغییرات تنها در 3 شهر انجام شده است. اما بر اساس گزارش ها، تغییراتی در برخی شهرها در حال پیگیری است. اما این وضعیت وجود دارد. یعنی از 47 بخشدار و معاون فرماندار تنها 10 نفر تغییر کرده اند.

کسی که از قیام 88 حمایت کرد می خواهد مجری حکومت مردم باشد.

شفیعی گفت: جای تعجب است که فردی که رئیس یا از اعضای ستاد میرحسین موسوی و از حامیان فتنه 88 بوده بخواهد مجری حکومت مردمی و انقلابی دکتر رئیسی باشد.

آیا تاکید مهم رهبری بر روحانی تکرار می شود؟

کارشناس مسائل سیاسی استان بوچر ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به دولت روحانی گفتند که حامیان فتنه 88 نباید در استان ها مسئولیت پذیر باشند. منتظر اخطار حضرتعالی به این دولت هم نباشید.

وی افزود: باید به یاد داشته باشیم که مقام معظم رهبری بر تسریع در تشکیل دولت جدید تاکید کردند و این پیام مهمی برای دولت سیزدهم بود که در سطح کلان مورد توجه جدی قرار نگرفت.

نیروهای مؤمن و انقلابی چگونه زندگی نامه ای دریافت کردند؟

شفیع گفت: این روزها بحث رزومه مدیریت برای انتصاب مدیران بسیار داغ شده است. دولت های ناکارآمد در این سال ها چه فرصتی برای گرفتن رزومه در اختیار نیروهای وفادار و انقلابی قرار دادند؟!

این فعال سیاسی تصریح کرد: چگونه فرزند یکی از نمایندگان سابق در دولت قبل بدون یک روز سابقه مدیریتی با دستور نماینده جدید به کار مشغول شد؟ اما حالا که نوبت به انقلابیون رسیده بود، زندگینامه مدیریتی شرط اساسی شد.

وی گفت: شاید این طرحی برای ادامه تهاجم آنها به بهانه نداشتن زندگی نامه از همان سازندگان شرایط فعلی نباشد.

شفیعی خاطرنشان کرد: سرانجام مردم ایران پس از ناامید شدن از دولت روحانی، با روی کار آمدن دولت دکتر رئیسی، بذرهای امید در دل آنها رشد کرد.

این کارشناس سیاسی گفت: در اینکه رشد درخت بزرگ امید توسط مدیران و کارگزاران انقلابی، متعهد، ولایی و کارکشته برافراشته می شود، شکی نیست، هر نسخه دیگری داروی مهلک و اشتباه است.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید