به تبعیت از حضرت زهرا (س) حاج قاسم سلیمانی را جاودانه کرد.

ساعت: 22:48
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795604

حجت الاسلام محسن فدایی گفت: یکی از ویژگی هایی که باعث ماندگاری حاج قاسم شد، درس خواندن حضرت زهرا (س) بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محسن فدایی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: در روزهای منتهی به شهادت چهره ماندگار مقاومت، این سوال پیش روی ماست که دلیل ماندگاری ایشان در دل ها چیست؟

وی ادامه داد: وقتی انسان تاریخ را مطالعه می کند، می بیند که خطوط طلایی و چشمگیر تاریخ ملت ها متعلق به کسانی است که با آزادی و آزادی زندگی کرده اند و عزت و شرف خود را بر همه ثروت ها ترجیح داده اند، کسانی که جان خود را فدا کرده اند و از مقام گذشتند اما زیر بار ذلت نرفتند، سربلندی هر ملتی وجود چنین انسانهای آزاده ای است که با فداکاری در دل خود موجی از عزت و خودباوری ایجاد می کنند، شهید سلیمانی نماد آن اندیشه است. و جریانی که همیشه در رگ است ایرانیان در حال جوشیدن هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند دلاور ایران اسلامی در خطه کرمان، نمونه زاده و برجسته تربیت اسلامی و مکتبی امام خمینی(ره) است.

وی گفت: روش، مرام و مسلک او می تواند درس زندگی انسان باشد و با الگوبرداری از گفتار و رفتار او می توان مانند او دوست داشت و شاد بود.

وی افزود: پس از شهادتش همه مردم ایران مدیون او و راه او هستند و می خواهند باری را که او بر دوش گرفته است به هر نحو ممکن بر دوش بکشند تا خواسته هایش بر زمین نماند. به همین دلیل برای همه ایرانیان شعار شده است (ایران پر از سلیمانی است)

وی با بیان اینکه امروز همه ما نیاز داریم که با این روحیات حاج قاسم آشنا شویم و مکتب ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، افزود: اگر بخواهیم از ایشان عبرت بگیریم یکی از ویژگی های حاج قاسم است که او را ساخته است. برای ادامه حضرت «زهرا بود.

حجت الاسلام فدایی خاطرنشان کرد: همانطور که ولایت خط قرمز زهرای مرضیه(س) بود، ولایت فقیه نیز که ادامه ولایت ائمه اطهار(ع) است خط قرمز حاج قاسم بود، پس وقتی به سخنان شهید سلیمانی اشاره می کنیم که او سعادت دنیاست و زندگی اخروی را در گرو اطاعت و ارادت قلبی از رهبر فرزانه انقلاب می داند، از این رو بارها می فرماید: «خدا، خدا، خدا، یکی است. از مهمترین چیزها در نهایت خیر، دل ما، دل و پیوند واقعی با این حکیم است که امروز در رأس انقلاب قرار دارد.»

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی گفت: امروز مردم عزیز ایران اسلامی به خوبی می دانند که فرامین حکیمانه این پیر فرزانه در هر زمینه و زمینه ای انجام شده است. اما هر جا که دستورات رهبر فرزانه روی زمین ماند، زمینی که خوردیم! لذا حاج قاسم عزیز به این باور عمیق رسیده بود که عزت دنیا و آخرت در حقیقت فرمایشات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید