به دنبال اضافه شدن محدوده شهری زنجان هستیم/ طرح نان تا دو ماه آینده اجرا می شود


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889032

استاندار زنجان با بیان اینکه گرفتن زمین برای یکی از دستگاه ها بسیار سخت است،/فت: به دنبال اضافه کردن زمین به شهر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; محسن افشارچی امروز در نشست خبری تغییر مدیران استان گفت: مدیران قابل تغییر نیستند و تغییر مدیران پارامترهای مختلفی را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران تغییر کرده اند، گفت: از روز اولی که گفتیم دولت تغییر کرده مختار نرفته و مدیران قبلی جزو سرمایه های نظام اسلامی هستند.

استاندار زنجان راه انتخاب مدیران استان نیر را برجسته کرد: در انتخاب مدیران تحت فشار هیچ فردی نیستم.

وی در خصوص نهضت ملی مسکن تصریح کرد: بر اساس آنچه وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است اولویت مسکن با متاهلین است و بررسی ها هم قبلا انجام شده و منطق حکم می کند که اولویت تامین مسکن متاهل باشد. مردم.

افشارچی با بیان اینکه نیازمند ساخت 34 هزار واحد مسکونی در استان زنجان هستیم، گفت: 4 هزار خریدار متاهل خانه بیش از تکلیف استان برای ساخت مسکن است.

وی با بیان اینکه نه تنها مدیران بلکه عملکرد همه مدیران بررسی می شود، گفت: مدیران بر اساس عملکردشان بررسی می شوند.

در ادامه جلسه استاندار زنجان به ریشه اصلی مشکلات و چالش های ایجاد شده در شورای شهر اشاره کرد و تاکید کرد: اگر پارتی واقعی در کشور بود مشکل کوچکی با شوراها وجود نداشت.

استاندار زنجان همچنین به روند اجرای طرح جدید در استان زنجان اشاره و بیان کرد: از نظر نان اتفاقی نیفتاده و فقط کارتخوان های جدید در اختیار نانوایی ها قرار گرفته است و تفاوت قیمت آرد صنعتی و آرد نانوایی باعث شده است. صف های طولانی .

وی با بیان اینکه تفاوت قیمت آرد صنعتی و آرد نانوایی در یک دوره زمانی باعث کاهش آرد در نانوایی ها شده است، تصریح کرد: زمانی که این طرح نان وارد فاز نهایی شود این وضعیت بهتر می شود و نانوایی ها و مردم منتفع می شوند. از مزایای طرح

استاندار زنجان با بیان اینکه سعی می کنم از بهترین های موجود در استان استفاده کنم، ابراز داشت: عملکرد مدیر می تواند منجر به تغییر آن مدیر شود و بررسی عملکرد مدیر را به عنوان ماموریت به استانداری اعلام کردم. و همه ساله برای تصمیم گیری در مورد مدیران آماده هستند.

وی با بیان اینکه با گاوازنگ مشکل داریم و پروژه به شهرداری واگذار می شود، تصریح کرد: خانه بوران در دستور کار شهرداری است و پارک هاشمی نژاد که یک پارک ده هکتاری است در حال حاضر درگیر هستیم. زیرساخت.”

افشارچی تصریح کرد: اگر سیستم حمل و نقل عمومی روان و به موقع در شهر داشتیم استفاده از خودروها کمتر می شد و مشکل پارکینگ در شهر مشکلی نداشت.

وی اخذ زمین برای یکی از دستگاه ها را کار بسیار سختی عنوان کرد و افزود: به دنبال افزودن زمین به شهر هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اتفاق بزرگی در اطراف کمربندی شمالی در حال رخ دادن است که در هفته دولت به طور رسمی اعلام خواهیم کرد، تصریح کرد: این امر باعث می شود زنجان جای بهتری داشته باشد و زمین های زیادی به زنجان اضافه کنیم.

وی گفت: در سال های گذشته شهرداری و شورای شهر تلاش کردند شرکت های خودروسازی را به مکان دیگری منتقل کنند اما به این راحتی امکان پذیر نشد.

افشارچی با بیان اینکه حدود 63 نفر در کوی فلسطین شناسایی شده اند که قصد انتقال از این محل را دارند، اظهار داشت: تلاش می کنیم هر چه سریعتر این امر محقق شود و این افراد را در مسکن نهضت ملی مسکن اسکان دهیم.

وی با بیان اینکه کارخانه سرجین بافت قدمتی طولانی دارد، جلسات مختلفی برگزار شد تا اینکه گشایشی در بهره برداری از این مجتمع ایجاد شد، خاطرنشان کرد: حساب های بانکی این واحد صنعتی افتتاح و کارت بازرگانی این مجتمع عودت داده شد. به یک چرخه فعالیت و بخشی از آن کارخانه کار می کند و اکنون پیگیر وام سرمایه در گردش آن گروه هستیم و دعاوی آن گروه رو به جلو است.

استاندار زنجان تصریح کرد: زباله ها مالچ پاشی می شود و آلودگی هوا و ریزگردها ارتباطی با این مشکل ندارد.

وی با بیان اینکه هدف ما تبدیل ضایعات روی به ثروتی برای استان است که سال هاست انباشته شده است افزود: 7 میلیون تن زباله در زنجان وجود دارد.

افشارچی تصریح کرد: از باقیمانده روی که حاوی عناصری است که برای ما ارزشمند است نمونه برداری شده است و برای تعیین الگوی حرکت خود در حال رایزنی هستم.

وی با اشاره به آلودگی هوای استان زنجان در روزهای اخیر تصریح کرد: در خصوص آلودگی هوا ماموریت ویژه زیست محیطی را اعلام کرده ام.

استاندار زنجان با بیان اینکه صندوق پیشرفت و عدالت در مجلس دستخوش یکسری تغییرات شده است، ادامه داد: تلاش می کنم مازاد مالیات و منابع معدنی را به این صندوق اضافه کنم.

وی با بیان اینکه باید شهر را توسعه دهیم ابراز داشت: در سال های اخیر به این فکر نکرده اند که کجا شهر را توسعه دهند و اکنون باید کمربند داشته باشیم و شهر را توسعه دهیم.

افشارچی با بیان اینکه اصالت را برای کار قائل نیستم، تصریح کرد: اصالت با اشتغال ایجاد نمی شود، اصالت با تولید ایجاد می شود و تولید شغل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعاتی که به من می شود در مورد اشتغال است، گفت: بهترین استان اشتغال کشور هستیم؛ استان ایده آل نیست و ما خیلی کار داریم.

استاندار زنجان باربیان رسانه را یکی از مظاهر رشد استان دانست و افزود: جستجوی آگاهانه خبرنگاران وسیله رشد استان است.

وی بیان کرد: حق آبه استان تنها بر روی آب های جاری است که کنترل نشده تلقی می شود، این در حالی است که 95 درصد آب های جاری آذربایجان غربی کنترل شده است.

افشارچی یکی از راه های آبرسانی به سد تم را این است که در ارتفاعات شمالی سد تهم آب وجود داشته باشد و سالانه 13 تا 19 میلیون مترمکعب آب وارد سد تهم شود که مدیران باید قبل از من به فکر این موضوع باشند. آنها انجام دادند

وی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده آب زیادی داریم اما به این موضوع فکر نکرده ایم، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم حجم زیادی از پساب های روستایی را به صنعت برگردانیم.

استاندار زنجان تاکید کرد: سیاست های کلان آبی زیادی را در پیش گرفته ایم.

وی گفت: در حال اجرای پروژه های آبریزداری و آبرسانی خانگی هستیم که در هفته دولت افتتاح می شود.

افشارچی درباره طرح نان خاطرنشان کرد: هنوز همه استان ها کارت خوان مخصوص نان نصب نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: درصدد توسعه بازار موازی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید