بیانیه عجیب در مورد ارتش پس از شکست

بیانیه عجیب در مورد ارتش پس از شکست

محمدرضا حالتبری پس از شکست سپاهان مقابل ذوب آهن گفت: به ذوب آهن تبریک می گویم ما با این تیم رقیب هستیم اما آنها هموطن ما هستند و برای آنها در طول فصل آرزوی موفقیت دارم. این باخت از ارزش های سپاهان کم نکرد، در بازی بعدی با تراکتورسازی تمام تلاش خود را می کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و این باخت را فراموش کنیم، هرچند شکست غم انگیز است.

بازیکن سپاهان با بیان اینکه اگر اجازه داشته باشم در مورد داوری صحبت کنم، صحبت هایش را تجدید کرد و گفت: در سه هفته ابتدایی لیگ داوران جوان بازی ما را خوب قضاوت کردند. من نمی دانم. صحنه ای که در محوطه جریمه برای من رخ داد خطا نبود، من دروغگو نیستم و نمی توانم دروغ بگویم که پنالتی بوده است. یک کرنر قبل از گل ذوب آهن بود که داور آن را اجرا نکرد و اعتراضات عادی است.

حالتبری درباره اخراج علی محمدی هم صحبت کرد و گفت: علی محمدی نباید اخراج می شد، این صحنه را چند بار دیدم، درگیری نشد و داور اگر می خواست کارت بدهد باید به هر دو کارت زرد می داد. بازیکنان
آخرین قسمت صحبت خلعتبری درباره هوادار سپاهان بود: بعد از پایان بازی خبر بسیار ناراحت کننده ای را شنیدیم. محرم نویدکیا از هواداران خواست تا قبل از بازی اتوبوس را دنبال نکنند زیرا جاده لغزنده است. من به خانواده این هوادار تسلیت می گویم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاق نباشیم زیرا پشت ما به این هواداران گرم است.

دیدگاهتان را بنویسید