بیانیه گام دوم، نقشه راه انقلاب/ جبهه دشمن در حال فروپاشی است

ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785080

سردار جیوانی با بیان اینکه بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب است، گفت: ترس آمریکا و دشمنانش این است که آینده متعلق به اسلام است و باید در مسیر مطالبه رهبری مد نظر قرار گیرد. انقلاب و نقش رهبری را ایفا کند. مسیر تمدن. «بیایید ما باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سفیر یداله جوانی ظهر امروز در جمع سیاسی کارکنان، بسیجیان و مدیران سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: همه در قبال انقلاب وظیفه و مسئولیت دارند، اما فلسفه سپاه دفاع است و باید حرکت کنیم. همه و وضعیت انقلاب را رصد کنند و تلاش می کنیم تا انقلاب را به آرمان هایی که برای آنها تعیین شده است نزدیک کنیم، اما برخی نمی خواهند، زیرا می دانند که اگر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی، جامعه را بسازد، جامعه نیز خواهد ساخت. و تمدن اسلامی یعنی تغییر در وسعت هستی و عصر جدید.

وی افزود: هراس آمریکا و دشمنانش این است که آینده از آن اسلام است و باید در مسیر انقلاب، رهبری طلبی را مد نظر قرار دهیم و در مسیر تمدنی نقش آفرینی کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال سال پیروزی های بزرگ انقلاب بود، حرکت کلی این است که ما در میدان نبرد هستیم که نبرد 24 ساعته حق و باطل است. جلو.”

سردار جوانی گفت: نتیجه آمریکا این است که اگر چند سال نتواند جمهوری اسلامی را مجبور به عقب نشینی کند، تا زمانی که نقشه های آنها دهه هاست به جایی نرسیده و جمهوری اسلامی اکنون داشته باشد، کاری از دستش برنمی آید.

وی انتخابات را حماسه و یک پیروزی توصیف کرد: دشمنان در سال جاری تلاش کردند کشور را بحران آفرین کنند اما یکی از پیروزی های امسال انتخابات بود. با رهبری رهبری این وضعیت به گونه دیگری پیش رفت و حماسه شد.

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیروزی بعدی بحث شکست آمریکا در افغانستان و فرار ذلیلانه و شکست نقشه هایی بود که ایران را در بر می گرفت و نقشه های شیطانی داشت اما ناکام ماند.

وی با اشاره به اقدامات غرورآفرین دریانوردان سپاه گفت: یکی دیگر از شکست های دشمن نقشه آمریکا بود و این تقابل جبهه حق با باطل است و برنامه این بود که درآمدهای ارزی ایران به صفر برسد تا کشور با بحران مواجه بود، اما آنها شکست خوردند.

سردار جوانی گفت: نیروی دریایی سپاه توانست نقشه شوم آنها را خنثی کند و انسان قدرت خدا را به چشم خود می بیند و این بخشی از موفقیت ایران در سالی است که دشمن در صدد ایجاد بحران بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بدانیم که این انقلاب یک نقشه راه دارد که بیان گام دوم برای بسترسازی تمدن و ظهور امام عصر(عج) است و این انقلاب تنها انقلابی است که برنامه مشخص و هدف اصلی سعادت انسان و باید. راه کمال و رشد را خودمان طی کنیم و راه کمال و رشد دیگران را هموار کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در حال حاضر نیاز انقلاب را درک می کند و به آن پاسخ می دهد. ایران به سمت توسعه قدرت پیش می رود و اقتدار و عظمت آن از ایران است چرا که امروز انصارالله و غزه بخشی از انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این صحنه هایی که برای دشمن رخ داده به سختی قابل قبول است چرا که عظمت آمریکا در حال از دست رفتن است و نشانه افول قدرت آمریکاست اما باز هم شکست می خورند و تلاش می کنند تا کشور را تقسیم کنید.”

سردار جیوانی با بیان اینکه ماندن در پای انقلاب نیاز به صبر و بصیرت دارد، افزود: شهید سلیمانی اشراف راهبردی داشت، خسته نمی شد و امیدوار بود که این انقلاب به اوج پیروزی برسد، اما در جریان انقلاب برخی از مردم اشتباه کردند. «و در مقابل انقلاب ایستادند.

وی بیان کرد: ترکیب عجیبی در داخل شکل می گیرد که با جریان بیرونی همخوانی دارد و برخی با نگاه به بیرون سعی در حل مشکلات داشتند و کسانی که هشت سال برای انباشته شدن این مشکلات تلاش کردند هنوز هم اشاره می کنند که امروز مشکلاتی وجود دارد. و برخی تلاش می کنند امیدی که رشد کرده را از بین ببرند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترسیم گذشته، حال و آینده انقلاب در گام دوم انقلاب قطعی است و امروز مردم به برخی حوزه ها افتخار می کنند اما در برخی حوزه ها گله مند هستند، مثلاً موفقیت های بزرگی داریم. در توان موشکی اما در اقتصاد مشکلات فرهنگی، بیکاری و معیشتی وجود دارد، اما باید گفت امروز دشمن امیدوار است با این مشکلات مردم را نسبت به نظام بدبین کند و نمی تواند مستقیم اقدام کند، اما وارد می شوند. راه های دیگر

سردار جوانی گفت: هر جا موفق شدیم مولفه های اسلام گرایی، انقلابی گری، توجه به سیاست رهبری و ظرفیت مردمی وجود داشت اما هر جا که مشکل داشتیم مشخص شد که نه انقلابی رخ داده و نه از توانایی های مردمی استفاده شده است، اما همه مشکلات قابل حل است.”

وی با اشاره به جهاد تبیین ها خاطرنشان کرد: در این جهاد باید بدانیم که دشمنان و عوامل داخل سعی دارند تصویری نادرست از آنچه اتفاق افتاده نشان دهند. الان تحریف را نه تنها منافقین می بینند، بلکه عده ای هم می توانند انتظار داشته باشند، «در مورد واکسن مثلاً چرا اجباری شد در حالی که جبهه بیرونی در حال فروپاشی است، اما باید امید و روشنگری ایجاد کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید