بیش از 1500 زائر از استان اردبیل عازم راهیان نور هستند.


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814880

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در قالب کاروان های راهیان نور بیش از 1500 نفر از نقاط و اقشار مختلف استان اردبیل عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند. در پنج مرحله

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلم حسین محمدی اصل در گفت و گو با خبرنگار ما سبلان اظهار داشت: در قالب کاروان های راهیان نور بیش از 1500 نفر از اقشار مختلف استان اردبیل در پنج مرحله عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند. .

وی افزود: اعزام کاروان های بسیج دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب از فردا 21 اسفندماه در استان آغاز می شود و اعزام کاروان ها تا 5 فروردین سال آینده ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: زائران به مدت 5 روز از آثار طلایه، اروندکنار، شلمچه، هویزه، دهلاویه، فکه و موزه دفاع مقدس هرمشهر بازدید می کنند.

وی افزود: ثبت نام با مراجعه به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر استان با توجه ویژه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هنگام اعزام انجام می شود.

سردار محمدی اصل اذعان داشت: محموله های خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب با خودروهای شخصی از 27 اسفند لغایت 5 فروردین 1401 از طریق ثبت نام در سامانه راه نور انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید