بیش از 5000 پروژه خدمات درمانی نیمه تمام در کشور وجود دارد

وی افزود: استان قزوین یکی از استان های مهم در زمینه های بافت شناسی، مردم شناسی و اقتصادی است و نقش مهمی در کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب کشور دارد. بنابراین زیرساخت های آن باید به طور جدی تقویت شود تا اینکه در چند سال گذشته برنامه به گونه ای بود که بتوانیم پروژه هایی را در استان ایجاد کنیم.

معاون مدیریت منابع و توسعه وزارت بهداشت گفت: پروژه بیمارستان 700 تختخوابی استان قزوین یکی از پروژه های مهم و اولویت دار وزارت بهداشت و درمان است و تمام تمرکز ما بر اجرای این است. این پروژه در قالب بازدید از رئیس جمهور، منابع وزارتخانه و منابع نهادهای نظارتی در تلاش هستیم تا پروژه را در قالب فاز اول و دوم هرچه سریعتر به اتمام برسانیم.

رحیمی گفت: امیدواریم تا سال آینده بخشی از پروژه بیمارستان 700 تختخوابی استان قزوین را به اتمام برسانیم و وضعیت سلامت استان را ارتقا دهیم.

a3072218 0174 4006 8167 380c1e1126a4 خبر خاکستری



وی اذعان داشت: طرح الحاق و توسعه بیمارستان 180 تختخوابی شهید رجایی یکی از پروژه های مهم است چرا که این بیمارستان از نظر پذیرایی یکی از ضعیف ترین بیمارستان های کشور محسوب می شود و تلاش ما تسریع در اجرای پروژه است.

این مسئول یادآور شد: پروژه بیمارستان الحاقی شهید رجایی مشکلی در تامین منابع نداشته است و امیدواریم تا چند ماه آینده تکمیل شود و در تلاش هستیم تجهیزات آن را به روز کنیم.

رحیمی بیان کرد: توجه ما بازدید از پروژه های بهداشتی استان قزوین است و تلاش می کنیم برخی از پروژه های آن را در سال جاری و آینده به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت طرح های سلامت است و در سطح وزارتخانه 5500 پروژه داریم که نزدیک به 4600 پروژه مربوط به طرح های بهداشتی است.

bcd56c99 da84 478c b0ad fc729263a1fe خبر خاکستری

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و وزارت بهداشت در تلاش هستیم تا پروژه های بهداشتی را تکمیل کنیم.

این مسئول افزود: در سال جاری 2500 پروژه بهداشتی را در نظر داشتیم و تاکنون 1000 پروژه را تکمیل کرده ایم.

رحیمی در پایان تصریح کرد: اولویت ما در استان قزوین تکمیل 40 پروژه بهداشتی تا پایان سال جاری است و با توجه به برگزاری جلسات کارشناسی با دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان شورای اسلامی، فرصت حمایت از مجمع و کمیسیون بهداشت و درمان.

لازم به ذکر است معاون وزیر بهداشت از مرکز جامع سلامت زکری هادی آباد، بیمارستان 22 بهمن، پروژه بیمارستان 700 تختخوابی، مکان جدید مرکز روانپزشکی دانشگاه غزالی، بیمارستان قدس، بیمارستان شبکه تاکستان و امیرالمومنین در سفر یک روزه به استان قزوین. بیمارستان مومنین (ع) بوئین زهرا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید