16 پروژه ورزشی نیمه تمام در کهگیلویه وجود دارد


ساعت: 21:05
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894243

در دیدار مدیرکل ورزش و ورزش کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست فرمانداری کهگیلوه به شرح زیر پرداخته شد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: 16 پروژه ورزشی هم اکنون در این شهرستان نیمه تمام مانده و به حال خود رها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس امروز در راستای رفع مشکلات ورزش کهگیلویه مدیرکل ورزش و جوانان با سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار کرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه با بیان اینکه باید در کنار ورزش به مسائل جوانان توجه شود، گفت: ساماندهی کانون جوانان شهرستان یکی از اولویت های رسیدگی به مسائل جوانان است و می تواند شکل جدیدی به فعالیت سازمان های مردم نهاد و آنها ببخشد. بهره وری.

عبدالعزیز موسوی بر رفع مشکلات حوزه ورزشی شهرستان تاکید کرد و افزود: ایجاد زیرساخت های مناسب برای تعالی و رونق ورزش باید با رویکرد توسعه هیات های ورزشی شهرستان و کشف و شکوفایی قهرمانان ورزشی انجام شود.

وی معتقد است ورزش ظرفیت خوبی برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی است که باید به آن توجه ویژه ای شود در دنیا بدرخشید.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تکمیل این پروژه ها منوط به تجهیز برخی زیرساخت ها و همکاری جهادی و تعامل ویژه دستگاه های خدمات رسان است.

دهقان با بیان اینکه این اداره کل آمادگی تکمیل و بهره برداری از 16 چمن مصنوعی در کهگیلویه را در سال جاری دارد، تصریح کرد: چمن های مصنوعی کهگیلویه عمدتاً در روستاهای با تراکم جمعیت بالا مانند سنگ، گچی، اسفندان، آدرکان، اکبر آباد و … است. اعتبار هر پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: به موضوع ورزش قهرمانی توجه ویژه داریم چرا که این استان استعدادهای درخشانی دارد و در کنار حفظ قهرمانان، برنامه هایی را برای توسعه ورزش در سطح استان نیز تدوین خواهیم کرد.

دهقان ادامه داد: تلاش می کنیم ورزش استان را هم از نظر قهرمانی و هم از بعد کلی توسعه دهیم و تکمیل برنامه های نیمه تمام در اولویت و دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید