تاج نشان داد که نیروهای دارای ثروت و تجهیزات چندان قوی نیستند


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811221

وزیر بهداشت روی دیوار خانواده شهدای حافظ سلامت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای مدافع سلامت با بیان اینکه سرگذشت قهرمانان خود را فراموش نکرده ام، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر بهرام عین‌الهی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی از اینکه چگونه ایران با وجود تحریم‌های وحشتناک توانسته است دوباره روی پای خود بایستد تعجب کرده است، افزود: ما تا حدودی رد کرده‌ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دو سال از ورود ویروس کرونا به کشور می گذرد و در نظر داشتیم در سالگرد تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت کشور برنامه مفصل تری داشته باشیم. از بیماری، اما محدودیت های تاج این ما را از موفقیت محروم کرد.

دکتر عین اللهی ادامه داد: در جلسه امروز همه اقشاری ​​که در مبارزه با تاج و تخت حضور داشتند و در کادر بهداشتی و درمانی جان باختند حضور دارند و این نشان می دهد که فداکاری در مبارزه با ولیعهد مختص به حوزه خاصی نیست. و لایه.


داستان شخصیت های خود را فراموش نکنید

وزیر بهداشت گفت: مهم این است که خاطرات شما از شهدای عزیزتان در تاریخ ثبت شود، هرچند این تاریخ برای شما عزیزان خاطره بود، اما برای مردم عزیزمان حکایت دارد.

وی گفت: نوشتن تاریخ می تواند حقایق بسیاری را نشان دهد، شجاعت و از خودگذشتگی ملت ها و ایثار بالاترین رویداد تاریخ است و درجه انسانیتی که در تاریخ خود به عنوان نقطه درخشانی می شناسیم.

دکتر عین اللهی افزود: تاریخ هیچ گاه قهرمانان خود را فراموش نمی کند، امروز حاج قاسم سلیمانی را به عنوان قهرمان می شناسید، امام خمینی(ره) نیز تاریخ نگار بودند و توانستند تاریخ را تغییر دهند. شهادت سرآغاز قضیه است و در نظر داشته باشید که اگر حضرت زینب(س) نبود، حادثه کربلا اینقدر باشکوه نبود. ماموریت شهدا خیلی سخت تر است، چون باید شجاعت و از خودگذشتگی خود را ثبت کنند، هرچند این بحث به خوبی انجام نشد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه شکی نداریم که روح بلند شهدا حضور دارند و مراقب ما هستند و شهدا زنده هستند.

وی گفت: تاج این واقعیت را نشان داد که نیروهایی که به ثروت و تجهیزات خود افتخار می کنند در مبارزه با این بیماری به دلیل نبود افراد قوی بسیار ضعیف عمل کرده اند. قدرت هر حکومتی متعلق به مردمش است، امروز آمار تاج و تخت کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار بالاست، چون مردم با آنها نیستند.


نرخ واکسیناسیون در ایران بیشتر از بسیاری از این کشورهاست

وی گفت: با حمایت مردم، تعداد واکسیناسیون در ایران نسبت به بسیاری از این کشورها بیشتر است و این نشان دهنده حمایت و قدرت مردم است. در این مدت در هیچ مرکز درمانی هیچ بیماری بر روی زمین باقی نماند و با از خودگذشتگی بستگان کادر پزشکی و شهدای حافظ سلامتی آنان صلابت و از خودگذشتگی خود را به رخ همگان کشیدیم.

دکتر عین‌الهی با تأکید بر اینکه بهداشت و درمان به معنای همه بخش‌های سلامت است، گفت: کادر بهداشتی و درمانی ما زحمات زیادی از خود نشان داده‌اند و اکنون طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت جزو 10 کشور برتر در مبارزه با کرونا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید