تامین فضای آموزشی لازم در استان تهران امری مهم و ضروری است

ساعت: 19:34
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923540

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از پروژه های در حال ساخت مدارس استان تهران، تامین فضای آموزشی مورد نیاز در استان تهران را که بخش قابل توجهی از جمعیت را به پایتخت منتقل می کند، حائز اهمیت دانست. و ضروری است و باید با تلاش مضاعف در خیری گام های ویژه ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی از پروژه های در حال ساخت مدارس استان تهران بازدید کرد.
خان محمدی با تشکر از خدمات اداره کل نوسازی استان تهران گفت: تامین فضای آموزشی مورد نیاز استان تهران که بخش قابل توجهی از جمعیت پایتخت را به خود اختصاص داده است امری مهم و ضروری است و باید با تلاش مضاعف انجام شود. تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه خیری افزایش یافت.
وی تولید املاک را فرصتی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش اداره کل نوسازی مدارس و استفاده از ظرفیت تولیدی ادارات کل شهر تهران، این پروژه ها و 10 مدرسه برجسته شود. توسط رئیس جمهور تا سال تحصیلی آینده تکمیل می شود، در سفر اخیر به شهرستان بهارستان مورد بهره برداری قرار گرفت و باید از میزان مشکلات و دغدغه های اولیا، معلمان و دانش آموزان در این مناطق کاسته شود.
لازم به ذکر است بازدید از پروژه های ملارد، شهریار، اسلام شهر و بهارستان و همچنین دیدار با شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر از برنامه های رئیس سازمان نوسازی مدارس بود. در این جلسات ضمن شنیدن مشکلات فضاهای آموزشی و فضاهای توسعه ای دستورات لازم برای کاهش مشکلات به اداره کل نوسازی استان تهران صادر شد.

دیدگاهتان را بنویسید