تامین مسکن و ایجاد اشتغال مهمترین هدف کمیته حمایت است


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822578

مصطفی حکسار گفت: شرط موفقیت کمیته امداد حضور مردم و استفاده از کمک آنهاست. موضوعات مختلفی از محورهای کمیته امداد است که تامین مسکن و ایجاد اشتغال مهمترین آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حکسار نایب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز در مراسم اختتامیه 283 واحد مسکن مددجویان و هزار و 251 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: موضوع کمک به نیازمندان جامعه اسلامی از زمان امام خمینی(ره) به فکر تشکیل بوده است. یک سامانه و با تشکیل کمیته امداد خاتمه یافت.

وی بیان کرد: امروز اگر سپاه در کنار همه خدماتش این همه عمیق و گسترده به موضوع محرومیت زدایی توجه دارد، ناشی از نیاز به ماهیت انقلاب است و باید دانست که خدمات انسانی قابل انجام نیست. در حیات سپاه پاسداران.»

هکسار افزود: اگر امروز سپاه توانسته محبوبیت قابل توجهی داشته باشد به این دلیل است که به مردم خدمت می کند.

نایب رئیس کمیته امام خمینی (ره) خدمت به مردم را یکی از رسالت های اصلی انقلاب اسلامی دانستند و ادامه دادند. نظام اسلامی نباشد.

وی افزود: شرط موفقیت کمیته امداد حضور مردم و استفاده از کمک آنهاست. موضوعات مختلفی از محورهای اصلی کمیته امداد است اما تامین مسکن و ایجاد اشتغال مهمترین آنهاست چرا که اگر این عوامل نادیده گرفته شود جامعه آباد نخواهد شد.

هکسار ادامه داد: در طول زندگی بزرگان دین، انفاق و کمک به محرومان است و اقتدار امروز ما همه به برکت تقریب و اتحاد در کمک به نیازمندان است.

وی با اشاره به اینکه در 141 سال 30 هزار شغل ایجاد و 70 هزار جهیزیه اهدا شد که در راستای دستیابی به یک خانواده پاک و پایدار است، خاطرنشان کرد: در این طرح چهار ساله مسکن وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید