تا پایان سال یکی دو فیلم قرآنی تولید می شود


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822506

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت یک یا دو فیلم قرآنی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی پس از مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره روند تولید فیلم های قرآنی در دولت سیزدهم گفت: این بنیاد به سفارش برنامه های قرآنی و نقد و بررسی فیلم های مذهبی است.

وی افزود: ما در واقع یک قسمت جداگانه برای آنها ایجاد کردیم و دیروز در بنیاد فارابی که گزارشی ارائه شد، سناریوهای خوبی را دیدیم که در حال بررسی است.

اسماعیلی ادامه داد: می خواهیم تولید یکی دو فیلم قرآنی را تا پایان امسال به پایان برسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفندماه سال گذشته در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: معارف قرآن. مثلا سازمان سینمایی یا بنیاد فارابی فیلم های معروف با آموزه های قرآنی بسازند و در جشنواره فیلم فجر سال آینده به نمایش بگذارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصولاً برای تحقق اندیشه تمدن نوین اسلامی در انقلاب اسلامی چاره‌ای جز تمسک به قرآن نداریم و لذا باید این کار را انجام دهیم. قرآن سرلوحه ما در همه عرصه های فرهنگی و هنری است.

غرفه های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت دو هفته تا روز جمعه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 17:30 ساعت 23 مشتاق حضور علاقه مندان به کلام وحی و اهل بیت(ع) است. 30 در مصلای امام خمینی. البته غرفه های نمایشگاه با توجه به مصادف شدن نمایشگاه با عصرهای احیا باید حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زودتر به فعالیت خود پایان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید