تجزیه و قیام ابزار دشمن است/ نهضت امام (ره) تنها راه نجات اسلام است


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843491

مصطفی پورمحمدی گفت: اگر امت امام هستیم، باید دشمن را بشناسیم و نقشه های دشمن را بفهمیم و راهی برای ایستادگی در مقابل قیام های دشمن و مقاومت پیدا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در مراسم سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در مسجد جامع ساری با بیان اینکه آنچه تشییع جنازه را در ایران تثبیت کرد، وجود نورانی امام رضا (ع) و خط نور است. حرکت به سوی امام از مدینه تا طوس است، افزود: این حضور موجب استقرار فرهنگ ناب فاطمیون، علویان و حسینیان شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ رضوی بلوغ فرهنگ حسینی و ولایت است، تصریح کرد: 15 شهید هورداد و امام راحیل به ندای و دعوت امام رضا (ع) لبیک گفتند و این سرزمین و دیار را به سنت رضوی، انتظار، پایدار ساختند. و مهدوی کردن.

پورمحمدی با درود به ارواح مطهر امام راحل افزود: امام راحل در زمان هذیان، هذیان، سیطره بی عدالتی و خشونت، تخریب فرهنگ و ارزش ها قیام کرد و به توحید، ارزش ها و انسانیت دعوت کرد و مردم را به خیر و نیکی دعوت کرد. سعادت و حضور و ظهور و حرکت امام راحل حرکت و تحول است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ذهن ما قادر به درک انقلاب امام خمینی (ره) نیست و به دلیل اینکه زیر پرده معاصران هستیم، نمی تواند آن را درک کند، تصریح کرد: نهضت امام حسین (ع) در کربلا و عاشورا سالها هرگز درک نشده است و درک حرکات ناب زمان می برد.

پورمحمدی با بیان اینکه هنوز برای درک پیامدهای انقلاب زود است، گفت: ما همچنان به مسیر، مکتب و انقلاب امام راحل نیاز داریم و مقام معظم رهبری همواره در مورد شخصیت امام راحل سخنرانی کرده و مدام تاکید کرده اند که ما باید بدانیم که من ریچل را دارم.» و تجزیه و تحلیل کنید.

وی با اشاره به ویژگی های مکتب امام راحل، عقلانیت، معنویت و عدالت را سه شاخص مهم و مهم دانست و گفت: امام خمینی (ره) از ترس پیامبر، ائمه و قرآن کریم، متفکری بزرگ و بزرگ بود. مرد معنا و وظیفه و تقوا و خداشناسی و انجام رسالت الهی باعث حرکت و معنویت او باعث این حرکت عظیم شد.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی(ره) عادل است و هدف اصلی ایشان تشکیل جامعه عادلانه است، گفت:

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه با تفکر و تعقل، معنویت و اخلاص می توان راه امام راحیل را ادامه داد، گفت: حضرت راحیل به مردم مؤمن بود و آنها را می پذیرفت و فوق العاده و تندخو، دشمن و دشمن بود. نقشه ها را فهمید و جادوی ساختگی بود.

وی گفت: اگر امت امام هستیم باید دشمن را بشناسیم و نقشه های دشمن را بفهمیم و راه ایستادگی و مقاومت در برابر قیام های دشمن را پیدا کنیم.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) به دلیل ایمان و مردم مقتدر است و پرچم انقلاب اسلامی را پیوسته برافراشته است، گفت: رهبری الهی توانستند به وظیفه خود عمل کنند، تاریخ را تغییر دادند.

دبیر کل جامعه مبارزه با روحانیت مقاومت و استقامت، صداقت و سلامتی را راه و دستور خداوند برای حل مشکلات دانست و گفت: این دستور موجب عصیان و تدبیری برای آسیب زدن به ما نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید