رهبری امام خمینی (ره) با الهام از نهضت حسینی اسلام را نجات داد


ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888268

نماینده مجلس ایالت پنجاب پاکستان و دبیرکل شاخه زنان شورای وحدت مسلمانان پاکستان گفت: اسلام به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) با الهام از نهضت حسینی نجات یافت. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; سید زهرا نقوی با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: امام حسین (ع) خود و اهل بیتش را فدای کرامت انسانی کرد تا اسلام ناب محمدی زنده بماند.

وی با بیان اینکه در آن زمان در کربلا کرامت انسان زیر سوال رفته بود و دشمنان امام حسین (ع) از چهارپا بدتر بودند، این منجی و تکامل مردم است.

دبیرکل حوزه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه اسلام به برکت انقلاب اسلامی و ایران از بین رفت و احیا شد، تصریح کرد: در حال حاضر دین مبین اسلام در خطر است و مسلمانان نمی توانند عزاداری بزرگ برای امام داشته باشند. حسین (ع) به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) نجات یافت.

وی افزود: امام خمینی (ره) جامعه اسلامی را بیدار و زنده کرد و به رهبری امام خمینی (ره) و به برکت انقلاب اسلامی ایران اهداف قیام امام حسین (ع) را درک کردیم.

نقوی با بیان اینکه نباید امام حسین(ع) را فقط به شیعیان محدود کنیم، زیرا این امر برای اسلام ضرر دارد، افزود: درست است که امام حسین(ع) تشییع و اقامه نماز می شود، اما باید نهضت کربلا و نهضت کربلا را بدانیم. اهداف قیام امام.» حسین (ع) بیشتر.

وی بیان کرد: در نهضت حسین همه مردم اعم از نوزادان، زنان، نوجوانان، جوانان، پیران حضور داشتند و کربلا مظهر انقلاب اسلامی بود و به برکت نهضت امام حسین (ع) مسلمانان در کشورهای مختلف علیه ظلم و ظلم بیدار شدند.

نماینده مجلس ایالت پنجاب در پاکستان نیز گفت: باید برای گسترش اسلام برنامه ریزی کنیم تا همه دنیا از کربلا و قیام امام حسین (ع) بیشتر بدانند تا زمینه ظهور را فراهم کنیم. حضرت مهدی (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید