تجلی وحدت اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان در رژه سی و یکمین شهریور تهران


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897300

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان از شرکت بسیجیان عشایر سیستان و بلوچستان در مراسم رژه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین فروغی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه حراست برگی زرین در تاریخ ایران اسلامی و مظهر عزت، سربلندی و سربلندی است، اظهار داشت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پاسداشت حرم، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پنجمین روز با حضور بسیجیان سیستانی و بلوچستان که همواره در تمامی صحنه های انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند روز شنبه 10 شهریورماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در مراسم تجلی وحدت اقوام و عشایر در رژه 31 شهریور تهران که نشان دهنده صلابت و اقتدار بسیجیان جامعه عشایری، اتحاد و همبستگی مردم ایران است، در در قالب یک گروه 125 نفره بسیجیان این استان نیز حضور خواهند داشت.

مدیر سازمان عشایری بسیج سپاه سلمان شعار محوری امسال را «ما می توانیم» خواند و گفت: رژه باشکوه 31 شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه ارتش و کشور و بسیجیان مخلص و فداکار. تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری. فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی).

وی رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را اطاعت از ولایت و رهبری می داند و بیان می کند: امروز جنگ ما با دشمن یک جنگ فرهنگی و اقتصادی است، نباید از آن غافل شویم، بهترین راه مقابله. دشمن این است که فرهنگ شهادت و ایثار را به نسل امروز بیاموزد.


فروغی افزود: ایلات و عشایر جمهوری اسلامی ایران با هدف نشان دادن اقتدار، همبستگی و همگرایی ایلات و ایلات با نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب رژه باشکوه یگان های نمونه عشایری همراه با سایر اقشار مردمی تلاش می کنند. نیروهای مسلح، و این مراسم جلوه زیبایی می دهد. ببخشید.

در شهریور ماه سال 59 ارتش رژیم بعث عراق تهاجم گسترده و یک جانبه ای را به میهن اسلامی آغاز کرد و به همین دلیل است که 10 شهریور تا 16 مهر همه ساله هفته دفاع مقدس نامیده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید