تجمع بانوان جویباری در دفاع از عفاف و حجاب


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903855

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار اعلام کرد؛

محمد فوقی گفت: اجتماع بانوان دفاع از عفاف و حجاب چهارشنبه هفته جاری در جویبار برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمد فوقی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، دوستان و اصحاب رسانه شهرستان جویبار با اعلام اینکه 23 آبان با تصمیم شورای انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی مازندران تصویب شده است، اظهار داشت: فلسفه ملی. روز مازندران در واقع تشکیل اولین حکومت شیعی است. در مازندران می گویند پس از بیعت مردم مازندران با حسن بن زید این اتفاق افتاد.

فوق با اشاره به اینکه از 21 تا 28 آبان ماه سال جاری که به عنوان هفته مازندران انتخاب شد و برنامه های متنوعی در این هفته برگزار می شود، بیان می کند: این تصمیم توسط شورای انقلاب فرهنگی اتخاذ شده است که از سال 88 و پس از آن در نظر گرفته شده است. با گذشت 13 سال از 10 خرداد امسال، در هشتصد و شصت و چهارمین جلسه این شورا، 23 آبان به عنوان روز ملی مازندران تصویب شد.

وی در ادامه با اشاره به تغییر مدیرکل نهاد رهبری استان و نگاه ایشان به کشف استعدادهای فرهنگی و هنری در سطح استان افزود: با نگاه مدیرکل رهبری جشنواره کثی در مازندران برگزار شد. برای کشف و شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری برنامه ریزی شد که به همین منظور شورای فرهنگ و هنر تشکیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوبیبار ضمن تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان جوبیبار و نقش بسزایی که در درک آگاهی عمومی ایفا می کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و دشمن. در ارائه چهره نامطلوب از جمهوری اسلامی به مردم بیکار نیست و به عنوان جوامع بشری نیز موظفیم با ارائه تصاویر مطلوب و واقع بینانه و پاسداری از جمهوری اسلامی از خود در برابر این اقدامات خصمانه دفاع کنیم.

وی ضمن اعلام این خبر مبنی بر برگزاری تجمع دفاع از عفاف و حجاب در روز چهارشنبه هفته جاری در جویبار به تجمعات مخرب روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: در تجمعاتی که در برخی نقاط کشور در حال برگزاری است، ما در حال برگزاری است. شاهد هستند که بسیاری از این افراد حتی نمی دانند آزادی چیست و کفرگویی را آزادی می دانند که باید در این زمینه روشن شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید