تجمع بزرگ هنرمندان اصفهانی به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی

ساعت: 17:19
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796210

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان از تجمع بزرگ هنرمندان اصفهانی همراه با راهپیمایی های هنری در گلستان شهدا برای تجدید میثاق با آرمان های شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الله سلطانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی از برگزاری همایش بزرگ ملک سلیمانی با هنرمندان اصفهانی خبر داد و گفت: این همایش گردهمایی هنرمندان برای ابراز ارادت و تجدید میثاق هنرمندان با آرمان ها و مکتب حاج قاسم سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت است. درگذشت حاج قاسم سلیمانی

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان افزود: موکب های هنری در این همایش برگزار شد و هر یک از هنرمندان با تکیه بر ارادت خود به سردار حاج قاسم سلیمانی با محوریت شهدا و شهید سلیمانی و حج تمتع کردند. مدرسه قاسم سلیمانی در ایستگاه یا بازار در کابین های این موکب به خلق و ارائه خدمات هنری به علاقه مندان می پردازد. به عنوان مثال، خوشنویسان یک کارگاه خوشنویسی برگزار می کنند و علاقه مندان به خوشنویسی را آموزش می دهند یا هنرمندان در زمینه نقاشی و سایر هنرهای تجسمی نیز خدمات هنری به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه در این همایش از حدود 28 هنرمند نخبه و فرهنگی اصفهان دعوت می شود در 10 تا 12 غرفه سخنرانی کنند. باید دید.

سلطانی افزود: همزمان با برگزاری همایش تلویزیون اینترنتی فعال است و این برنامه به صورت زنده در فضای مجازی پخش می شود، البته گزیده ای از همایش در شبکه استانی سیما پخش می شود.

وی افزود: همایش ملک سلیمانی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و معاونت امور اجتماعی، فرهنگی و ورزشی استان اصفهان، پنجشنبه 9 دی ماه از ساعت 14 تا مغرب در تالار بزرگ گلستان برگزار می شود. سازمان با حضور خود در کنار هنرمندان با آرمان های شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق خواهند کرد.

615a6995 6f37 4bae 9fb0 f190a89499fc خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید