تحریم ها موضوع جدیدی نیست/ نباید تسلیم اهداف نظام اسلامی شویم

ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792742

جانشین فرمانده سپاه فتح استان تاکید کرد: جوانان ما باید بدانند که تحریم ها چیز جدیدی نیست. ما از ابتدا در بسیاری از حوزه‌ها از جمله در جامعه علمی که هدف دشمن کسب علم جدید نبود، تحت تحریم بوده‌ایم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس مراسم تکریم و تقدیم فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح، سرهنگ فرضی زاده معاون بازرسی سپاه فتح و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر این شهرستان برگزار شد.

علی محمدی فرماندار بهمئی و از فرماندهان سابق سپاه در این نشست گفت: من یک سال در خدمت مردم بهمئی بودم و گواه خدا هستم از هیچ کوششی دریغ نکردم و هر چه در توان داشتم برای خدمت به مردم انجام دادم و از این به بعد هم همینطور خواهد بود.

محمدی ادامه داد: ما مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم و در هر جایگاه و مقامی هستیم. ما نباید این عزیزان را فراموش کنیم و باید همیشه خادم این عزیزان باشیم چرا که امروز به برکت خون این عزیزان در امان هستیم.»

وی همچنین با تبریک به غلام فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی افزود: فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از جوانان این شهرستان است و به دردها و مشکلات مردم و خوبی ها واقف است. اعمال.مناسب مردم شریف بهمئی.

سردار مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: .

وی ادامه داد: ما اولین گام را در انقلاب و فروپاشی نظام 2500 ساله با استقرار اسلام و اهل کرامت برداشته ایم. امروز اگر نگاه کنیم آلترناتیوی در دنیا علیه ایران نخواهیم دید و اگر شیطنت های منطقه و تفرقه دشمنان ایران اسلامی نبود بیداری اسلامی و تکثیر نظام اسلامی اتفاق می افتاد. در جهان، اگرچه در برخی مناطق شاهد آن هستیم.

سردار مثنوی گفت: با وجود همه تحریم ها و چرخش های سخت در انقلاب آنچه که شاهد آن هستیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این امر منجر به نظام سازی و انسان سازی اولیه قوی شده است.

جانشین سپاه فتح ادامه داد: جوانان ما باید بدانند که تحریم ها جدید و جدید نیست. ما از همان ابتدا در بسیاری از حوزه ها از جمله در جامعه علمی که هدف دشمن کسب علم جدید نبود، تحریم بودیم. “

سرداد مثنوی گفت: اگر در جاهایی نتوانستیم به اهداف انقلاب اسلامی برسیم دلیل مهمی داشت و آن به حاشیه رفتن اراده بود.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که باعث شد همیشه قدم‌ها نیفتد همین حواشی بود و بچه‌های انقلابی منزوی شدند و دست به کارهایی زدند که هر چند لازم بود اما این تاثیر را نداشت و همین عوامل باعث شد تا آخرین گام‌ها به عنوان یک قدم باشد. اول و دوم نباش.

سردار مثنوی تاکید کرد: باید نیروی انسانی تربیت کنیم و از این نیروی توانمند و آموزش دیده استفاده کنیم بیا بریم در راستای تحقق اهداف و تداوم گام های انقلاب و هدف و تلاش سپاه این است که در این عرصه حرکت کند و گامی مهم و اساسی برای مرحله دوم انقلاب اسلامی و همچنین مرحله اول برداشته شود. و مراحل دوم

وی در پایان از محمدی فرماندار جدید بهمئی و فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی تشکر کرد و از بزرگان، ریش سفیدان، مردم و طوایف مختلف بهمئی و حضور پرشور آنان تشکر ویژه کرد.

در پایان این جلسه داود بهزادی به عنوان معاون ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید