تحقق اهداف اقتصاد پایدار و اقتصاد بدون نفت از طریق تولید محصولات ویژه


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1895089

اولین ذوب آزمایشی فولاد مبارکه در اولین روزهای شهریور ماه سال 1389 در کوره شماره 4 این شرکت با موفقیت انجام شد که به همین مناسبت محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه، کارکنان حوزه فولادسازی و ریخته گری حضور داشتند، با تشکر. به تلاش همه کارکنان این حوزه شناخت و تاکید بر تولید حداکثری و اهمیت تنوع محصولات با کیفیت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با بیان اینکه کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بسیاری از ادارات و خطوط تولید و به ویژه کارکنان حوزه تولید و ریخته گری مستمر فولاد با آغاز سال جدید به رکوردها و افتخارات زیادی دست یافته اند، ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده. بازسازی های عمده این منطقه در زمان محدودیت های مصرف برق به خوبی و با موفقیت انجام شده است.خطوط در حال حاضر برای دستیابی به رکوردهای جدید و تولید انواع محصولات فولادی ویژه مورد نیاز در محیط گاز ترش در حال ساده سازی هستند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که بازارهای جهانی در رکود به سر می برند، رویکرد فولاد مبارکه حرکت به سمت تولید محصولات باکیفیت است که بتواند ارزش افزوده بیشتری را برای کشور و ذی نفعان به همراه داشته باشد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بی شک کارکنان شرکت بازوان از اعضای توانمند و متعهد این شرکت هستند که در هر زمان با موفقیت به ماموریت ها و اهداف سازمان دست یافته اند. باید در نظر داشت که فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین هلدینگ فولاد کشور، دستیابی به اقتصاد بدون نفت و تحقق اهداف اقتصاد پایدار با تولید محصولات تخصصی قوی تر و سریعتر از گذشته را در دستور کار خود دارد. لذا تمامی مدیران و کارکنان باید دست به دست هم داده و با تولید حداکثری محصولات باکیفیت، افتخارات گذشته را ادامه دهند تا نه تنها بازارهای داخلی را از واردات محصولات خاص رها کنند، بلکه گامی روشن از محل صادرات بردارند. کسب ارز برای کشور و ایجاد ارزش افزوده بیشتر.

وی در پایان سخنان خود گفت: به اراده، تعهد، تخصص و اعتماد کارکنان فولاد مبارکه ایمان دارم. همکاران ما در تمامی بخش‌ها قبلاً نشان داده‌اند که در سایه لطف خداوند می‌توان بر تمامی موانع، محدودیت‌ها و چالش‌های احتمالی با موفقیت فائق آمد.

دیدگاهتان را بنویسید