تحقق جهاد تبیین مستلزم مجاهدت و کارآمدی همه توانایی هاست


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816138

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تباین نیازمند اقدام جهادی و کارآمدی همه توانمندی ها است، گفت: میدان جهاد طباین نیازمند تربیت جوانان در دفاع مقدس است که پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس باید به این رسالت عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در پنجمین گردهمایی پیشکسوتان و مربیان آموزش نظامی استان مرکزی در والفجر 10 گفت: دفاع مقدس یک خودباوری عینی است. فرهنگ می تواند بزرگ ترین افتخارات و حماسه ها را ماندگار کند.

وی افزود: امروز در گام دوم انقلاب باید از گنجینه دفاع مقدس استفاده کنیم و راهبرد تبیین جهاد به عنوان یک قاعده ضروری و راهکاری موثر از سوی امام انقلاب و توطئه های دشمنان استفاده شده است. در جنگ باید با جهاد تحریف شود و دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

سرهنگ کریمی با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تباین نیازمند اقدام جهادی و کارآمدی همه توانمندی ها است، گفت: میدان جهاد طبین نیازمند آموزش جوانان در دفاع مقدس است که پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس باید به این رسالت عمل کنند. “

وی فضای مجازی را یکی از ابزارهای موثر جهاد خواند و تصریح کرد: هجمه سنگین تبلیغات رسانه ای دشمنان با جهاد باید خنثی شود و هدف دشمنان در جنگ نرم فریب دادن و انحراف افکار مردم است و بنابراین باید در این زمینه هوشمند باشیم. میدان جهاد.«و هدفمند حرکت کنید.

وی با اشاره به اقدامات کنگره شهدای استان مرکزی با اشاره به اقدامات کنگره شهدای استان در دوران جهاد تبیان گفت: در راستای اجرای جهاد تبیان در عرصه دفاع مقدس دستورات مختلفی را صادر کرد. اقشار مردمی و هدفمند و تلاش می کنیم از ظرفیت شما جانبازان دفاع مقدس به صورت هدفمند استفاده کنیم.

وی افزود: تمامی کارگروه ها و کمیته ها در ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) را در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی را برای انجام جهاد فعال کرده اند و از هر فرصتی به ویژه جوانان استفاده خواهیم کرد. در این زمینه. .

سرهنگ کریمی ادامه داد: یکی از اقدامات در عرصه جهاد تبیین بازخوانی عملیات ها و نقش اقشار و گروه های مختلف استان مرکزی در دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت دهمین سالگرد عملیات والفجر پنجمین گردهمایی پیشکسوتان و مربیان آموزش نظامی استان مرکزی با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد. در این عملیات تلاوت و نحوه تشریح آن برای جوانان برای سایر شرکت کنندگان تشریح شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید