تداوم حماسه عاشورا نتیجه موضع امام حسین(ع) در دین و ارزش هاست.


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897860

اسماعیلی گفت: تداوم حماسه عاشورا ثمره ایثار و از خودگذشتگی امام حسین(ع) و اعتلای دین و ارزش های ایشان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: اربعین آغاز مغناطیس امام حسین (ع) است و هر چه از عاشورا جلوتر می رویم می بینیم که بعد از نورانیت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) ) نقطه روشنی ایجاد شد. مراسم دیدنی تری امروز با حضور چند میلیون نفری برگزار می شود.

وی افزود: حماسه عاشورا راه درست و روشنی است که امروز همه ملت های مسلمان در آن حرکت می کنند، راهی که از 1400 سال پیش آغاز شده و امروز ادامه دارد و گسترش این حضور نتیجه ایثار و جایگاه امام است. حسین (ع) این از دین و ارزشهاست.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مقاومتی که در سال 61 ایجاد شد، امروز نیمی از آن را در راهپیمایی بزرگ اربعین می بینیم که یکی از رویدادهای برجسته دینی و اسلامی است و نمونه و درسی بارز از این حماسه این است که نتیجه مقاومت چقدر شیرین است

اسماعیلی بیان کرد: این جاده به برکت روحیه مردم و به برکت اخلاص سیدالشهدا(ع) ایجاد شد و هر ساله شاهد افزایش چشمگیر زائران هستیم و علیرغم همه تبلیغات منفی دشمنان، استقبال می شود. شرکت در این سفر بسیار چشمگیر است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم آثار اربعین را از نظر بصیرت به ویژه تلفیق سیاست و دین بیشتر کنیم و حرکت در این مسیر موجب نابودی دشمنان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید