تشدید اصناف در مازندران در 20 آذر/ بازگشت آرامش به بازار

ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790020

محمد ابراهیمی از تشدید بازرسی ها از اصناف بسیجی در 20 آذرماه امسال خبر داد و گفت: 370 بسیجی برای بازرسی از اصناف مازندران و کلیه واحدهای صنفی و صنفی که محصولاتشان در سبد زندگی مردم است از قرارگاه شهید صادق استفاده شد. تحت نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ابراهیمی کلاریجانی امشب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت ها و مبارزه با گران فروشی، به بسیج در این زمینه کمک کرد. تولیدکنندگان و تامین کنندگان مایحتاج اولیه تحمیلی به مردم تفاهم نامه ای بین «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور و سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت و قانون امضا کردند. . از ظرفیت و توانایی بسیج برای نظارت و کنترل بازار استفاده کنید.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه تمامی واحدهای صنفی و غیرصنفی که تولیدات آنها در جان مردم است، نظارت و بازرسی خواهند شد.

رئیس سازمان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بسیج مازندران گفت: جلسات متعددی در اردوگاه شهید امانی لاگر به ریاست استاندار مازندران و دبیر سپاه کربلا برگزار شد.

ابراهیمی نامگذاری اردوگاه شهید امانی یادآور شد: شهید صادق امانی از کسبه و بازاریان متدین و فعال در علوم دینی و حافظ و معلم اخلاق نزدیک به شش هزار حدیث بود. شهید امانی نقش مهمی در سازماندهی قیام سرنوشت ساز 15 خرداد 1342 داشت. وی پس از سالها مبارزه در سال 1344 توسط رژیم پهلوی به شهادت رسید.

وی از استفاده از 370 نشان توانمند در مرحله اول پایش خبر داد و افزود: مبانی با دانش و تجربه شناسایی و ساماندهی شد. آموزش های لازم در دفاتر صامت شهرستان ها ارائه شد و آموزش و حضور آزمایشی بسیجیان در بازار از 27 آذرماه در شهرستان ها آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی مازندران هدف از حضور بسیج در بازار را کمک به برقراری آرامش و ثبات در بازار عنوان کرد و ادامه داد: آماده و در اختیار بسیجیان اعضای بازار قرار می گیرد. این کمپ در حداقل زمان

ابراهیمی در این خصوص گفت: توصیه می شود بسیجیان فعال در اردوگاه شهید «صادق امانی» با گشاده رویی، اخلاق و برخورد مناسب در بازار حضور داشته باشند. جامعه هدف ما افرادی هستند که برای شعله ور کردن بازار و کسب سود تلاش می کنند، رویکرد ما فیزیکی و غیرکلامی است و با متخلفان در کمال آرامش و بر اساس قوانین و مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما با واحدهای صنفی عادلانه و خرده فروشان بازاری به دنبال روز مشروع سر و کار نداریم، بلکه با افرادی که به دنبال سودجویی، سوء استفاده و نام بردن از سوداگران زحمتکش و متدین به نام بازار هستند، سروکار داریم.

رئیس سازمان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی «بسیج» مازندران تاکید کرد: نظارت جدی و در مرحله اول تذکر شفاهی و در مرحله دوم ثبت تخلف و تخلف خواهد بود. متعهد باشد. بررسی توسط مراجع ذی صلاح: 15 درصد بازرس زن و ملاک ما در انتخاب افراد توجه به خاستگاه بسیج، تحصیلات، سلامت جسمانی، روحی، عاطفی و عفت بوده است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه آموزش در هر سازمانی در اولویت است، گفت: ادامه روند آموزش یک روز در هفته است و این روند تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت. استان با رمز یا امیرالمومنین (ع) آغاز می شود، از بیستم آذرماه کار به صورت جدی و گسترده توسط بسیجیان آغاز می شود.

وی در پایان گفت: بسیج به اجبار حضور در بازار و کنترل و مراقبت و برخورد سریع و قاطع با تخلفات احتمالی برای آرامش بازار و رفع دغدغه و نگرانی مردم در بحث معیشتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید