تشویق مردم سیلاب با حضور سبزپوشان جنوب استان کرمان


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810694

خطیب اقامه نماز جمعه جازموریان گفت: با توجه به عمق خسارات ناشی از سیل، اگر سپاه و ارتش در منطقه حضور نداشتند مردم نمی توانستند با مسائلی که درگیر آن بودند برخورد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه 114 روستا در منطقه جازموریان درگیر سیل شدند، گفت: از روز اول با بحران های منطقه، نیروهای مسلح و حوزه های مقاومت منطقه برای مدیریت بحران حضور یافته اند.

امام جمعه جازموریان ادامه داد: سپاه تصمیم گرفت روستاها را به تصرف خود درآورد و برای ساماندهی سیلاب، قنوات بازسازی شد و عملیات ارتش در منطقه زهلوت آغاز شد.

وی گفت: در کنار تدارکات، مهندسی، زیرساخت ها و راه سازی نقش اساسی در معیشت و مراقبت موقت نیروهای مسلح شهرستان و سپاه در روستاها داشته اند و هم اکنون سپاه در حال ترمیم و بازسازی سیلاب است. “

صادقی گفت: امسال علاوه بر جازموریان، شهرستان های منوجان و کله گنجه نیز در این سیلاب حضور داشتند. آنچه انجام شده شرح وظایفی است که به گروه های جهادی داده شده است.

امام جمعه جازموریان گفت: با توجه به عمق خسارات ناشی از سیل، اگر سپاه و ارتش در منطقه حضور نداشتند مردم قادر به مقابله با مشکلاتی که درگیر آن بودند نبودند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در منطقه ماندگار شد و اگر ارتش بتواند برای بهسازی و تقویت سدها در منطقه بماند، وضعیت سدهای جازموریان ساماندهی می شود که گفته می شود برای اسفند ماه بارندگی است. مردم نباید آسیب ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید