تشکیل جبهه متحد برای مبارزه با استکبار راه حل مقابله با توافق رزمی دشمن است.

ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785348

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: امروز جنگ نرم برای تسخیر افکار، عقاید و تصورات در افراد جامعه ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، فرمانده سپاه البرز صبح امروز در دومین گردهمایی فضای مجازی استان گفت: امروز در عصری هستیم که شتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات به تعبیر اندیشمندان جهان در حال تبدیل شدن به صحنه تضاد اراده است.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: امروز جنگ به اقلیم دل ها رسیده و خاک را ترک کرده است. جنگ نرم امروز برای تسخیر افکار، عقاید و ادراکات در جامعه شکل می گیرد.

وی گفت: امروز غول های رسانه ای دنیا با ایجاد جنگی نابرابر سعی در تسلط بر افکار و اذهان دارند، جنگ در فضای واقعی وارد فضای مجازی شده است، جنگ در فضای مجازی سخت است زیرا ادراک و تفکر فرد متمرکز است.

سردار حیدرنیا گفت: دشمن جنگ تمام عیار را علیه نسل ما آغاز کرده است چرا که به این یاور رسیده و در جنگ سنگین حریف ما نخواهد بود. جنگ ادراکی پیچیده تر، عمیق تر و مؤثرتر از جنگ روانی است.

وی با اشاره به اینکه استراتژی‌های جدیدی مانند تمرکز بر مردم، مبارزه با ایده‌ها و تأثیرگذاری بر ذهن‌ها در استراتژی‌های سال 2004 آمریکا در اینجا دیده می‌شود، گفت: «هدف استراتژیک آمریکا ضربه زدن به عمق استراتژیک تفکر و حمایت ما است». فضای مجازی

سردار حیدرنیا گفت: فضای مجازی به قدری مهم است که حکمرانی آن نیازمند حکمرانی عاقلانه و هوشمندانه است و رهبری نیز با ترسیم راهبردهای اصلی آن فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد.

وی گفت: اقتدار در فضای مجازی زمانی حیاتی خواهد بود که افکار و اندیشه ها آماج حملات دشمن، بستر در دست دشمن و ابزار در دست فرزندان ما و دشمن آن را مسموم کند.

سردار حیدر افزود: هیچکس نمی تواند در مقابل پیشرفت تکنولوژی مقاومت کند، مهم کنترل و مدیریت آن است. امروز تشکیل جبهه متحد در برابر استکبار و مخالفت با نظام نظامی دشمن با مبارزه با نفاق و ایجاد محتوای تشویقی محقق می شود.

گفت: قرار گرفتن در مقابل دشمن در گرو پذیرش واقعیات است. ما در فضای مجازی بزرگ شده ایم، اما همچنان برتری در این حوزه نسبت به دشمن وجود دارد، بنابراین باید تلاش خود را در این حوزه متمرکز کنیم.

سردار حیدرنیا گفت: بسیج به دنبال تسلط بر فضای مجازی است و هیچ ارگانی نمی تواند به اندازه او نقش آفرینی کند. Synergy ظرفیت ایجاد رویدادهای بزرگ را به همراه دارد. بسیج هنوز به اندازه استعداد موجود مردم رشد نکرده و فرصت های خود را افزایش نداده است.

وی گفت: حضور بسیج در فضای مجازی چند درصد بیشتر نیست و ما نتوانسته ایم توانمندی های خود را به بالاترین حد برسانیم. اراده. “

سردار حیدر افزود: دشمن می تواند مشکلی را به اولین بحران جامعه ما تبدیل کند و کشور را در اختیار بگیرد که در نتیجه ذائقه مخاطب متنوع است و پوشش این حوزه کاری دشوار است.

وی گفت: ما معتقدیم تولید محتوا یک کار فنی است اما در دنیای امروز سواد فنی به تنهایی کافی نیست و باید محتوایی تولید کنیم که با ذهن هدایت شود. امروزه تخصص تولید محتوا در دنیا یک علم است و باید تأمل برانگیز باشد.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه محتوا علاوه بر حس سمعی و بصری می تواند ذائقه مخاطب را نیز به خود اختصاص دهد، گفت: متاسفانه دشمن با افسانه های توخالی ذهن نوجوانان ما را هدایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: هر جا که دشمن هدایت می‌کند، خوب عمل کرده‌ایم. سردار سلیمانی اسطوره ای درباره جبهه مقاومت است، اما چقدر توانسته ایم از آن برای ایجاد جریان در نسل خود به درستی استفاده کنیم؟ چگونه توانستیم آن را به الگوی جوانی و اسطوره تبدیل کنیم.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه نمی توانیم فضای مجازی را تحت کنترل بگیریم، گفت: راه حل حضور پررنگ و فعال در این فضا با اصطکاک زیاد است و باید تهاجمی عمل کرد. دشمن به اندازه کافی دراپ پوینت دارد که بتواند او را در قفل امنیتی غوطه ور کند.

وی با تاکید بر اینکه با تولید محتوای سطحی به هدف خود نمی رسیم، افزود: دشمن با تمام توان در نقطه فرسایش قرار دارد چرا که می توانست همه چیز را علیه نسل ما شروع کند و دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد.

وی افزود: ما در بالای قله هستیم و اگر صعود کنیم پیروز می شویم. ناوگان سپاه در روزهای اخیر جبهه استکبار را تحقیر کرده است، بنابراین اگر در جنگ نرم همکاری کنیم، خداوند به ما وعده حق و پیروزی بر مستضعفین را داده است.

سردار حیدرنیا در خاتمه گفت: متأسفانه امروز نقطه کانونی دشمن رهبری است که کورکورانه حوادث انقلاب را رهبری کرد، لذا باید برای پیشبرد فرامین، تدابیر و سیاست های رهبری خوب جهاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید