تشکیل جلسه فوری مدیرکل محیط زیست با مراجع قضایی


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889660

در ادامه پرونده قتل مامور حراست کرمانشاهی؛

حسین وایسی رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه از برگزاری جلسه اضطراری مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با مقامات قضایی برای پیگیری پرونده کشته شدن محیط بان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین وایسی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: 23 مرداد ماه سال گذشته گزارشی مبنی بر تخلف شکار در منطقه حفاظت شده بیستون کرمانشاه دریافت شد. یوسف فلاحی دروندی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد و برومند نجفی، مامور حراست کرمانشاهی نیز متهم به قتل شد و از آن زمان تاکنون در زندان به سر می برند.

وی افزود: سال گذشته وکلای پرونده نیز اعتراض خود را نسبت به حکم قصاصی که برای تکاور نجفی صادر شده بود به دیوان عالی کشور ارسال و بر این اساس پرونده برای رسیدگی به یکی از شعب دیگر استان ارسال شد. .

ویسی با بیان اینکه بعداً جلسات متعددی برگزار شد، گفت: ساعت ده صبح امروز 31 مردادماه جلسه ای با حضور برومند نجفی وکلای پرونده و پدر مقتول تشکیل شد که تا ساعت 13 به طول انجامید.

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در پایان جلسه امروز و زمانی که برومند نجفی در حال خروج از مجموعه دادگاه بود، در بیرون از مجتمع مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

ویسی از تشکیل جلسه اضطراری مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با مقامات قضایی برای پیگیری موضوع خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید