تصمیم میلیاردرها برای استخدام برای فرار از دود و ترافیک تهران

تصمیم میلیاردرها برای استخدام برای فرار از دود و ترافیک تهران

روز جدید : مالک یک بلوک 350 متری مجهز به سه خواب و دارای دو تراس بزرگ و مرتب و … نیازمند مستاجر با امکان پیش پرداخت 2.5 میلیارد و اجاره بها 30 میلیون می باشد. ماه ارزش این ملک در بازار اجاره تقریباً سه و نیم میلیارد تن خواهد بود

اجاره آپارتمان در اوشان، فشم و میگون به دلایل مختلفی می تواند وسوسه انگیز به نظر برسد. این در حالی است که فاصله آنها با تهران حدود 50 کیلومتر است و با ماشین حدود 30 دقیقه طول می کشد. به همین دلیل است که عده ای برای رهایی از آلودگی عجیب تهران و ترافیک آزاردهنده پایتخت، ساکن آوچان، فشم و میگون، آماده تحمل درد از این فاصله هستند. اگر چنین وسوسه ای برایتان پیش آمد، بهتر است بدانید که قصد دارید در جایی زندگی کنید که ارزش چند واحد بزرگ در بازار اجاره به دو تا سه میلیارد تن می رسد. برای رهن یک آپارتمان دو خوابه به حدود 850 میلیون تن نیاز دارید و اجاره ماهانه همان خانه 15 تا 20 میلیون تن است. 50 میلیون پیش پرداخت و 6.5 میلیون اجاره ماهانه می دهد، فقط یک بلوک 55 متری خواهد بود. آیا هنوز فکر می کنید به دلیل هوای مطبوع، اجاره آپارتمان در آوچان، فشم و میگون عاقلانه است؟

یک واحد 55 متری با قدمت حدود 15 سال هفته گذشته توسط مشاوران املاک منطقه فشم برای یافتن مستاجر جدید تشکیل شد. این خانه در جاده فشم واقع شده و فقط یک اتاق خواب دارد. در عوض می توان از حیاط به عنوان پارکینگ استفاده کرد. صاحبخانه گفت 50 میلیون پیش می خواهد و انتظار دارد ماهانه 6.5 میلیون تن در بخش اجاره پرداخت کند. یک تراس خوب ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد، اما خود ساختمان تغییر نمی کند. علاوه بر این، هیچ گاز رومیزی در آشپزخانه وجود ندارد. کسانی که به دنبال آپارتمان اجاره ای کوچک در اوچان و فشم هستند، ضمن اینکه نظافت و بازسازی ساختمان برایشان در اولویت است، می توانند بلوک 70 متری تا میدان بسیج را لمس کنند. این واحد 70 متری دارای اتاق خواب مستر و مجهز به کابینت ام دی اف، میز گاز، پارکینگ و انباری می باشد. برای مذاکره با صاحبخانه باید ۱۵۰ میلیون پیش پرداخت و چهار میلیون اجاره ماهانه داشته باشید.

یکی دیگر از گزینه های متقاضیان آپارتمان 70 متری در لواسان خواهد بود. درست است که 20 سال از ساخت آن می گذرد اما به تازگی رنگ آمیزی شده و با پیش پرداخت ماهیانه 150 میلیون و یک میلیون اجاره بها قابل سکونت است. در بین آگهی های اجاره منتشر شده در آوچان، فشم و میگون، آپارتمان 100 متری دو خوابه در طبقه اول با پارکینگ، انباری و آسانسور بارزتر است. در ساخت آن سهیم بوده اند و دستگاه شکل قابل قبولی دارد. برای اجاره 600 میلیون و ماهیانه 3.5 میلیون نیاز دارید. این اتاق در بلوار امام خمینی لواسان واقع شده است. اگر با صاحبخانه کنار نیایید کارتان سخت می شود و باید مسکنی را با 100 تا 200 میلیون پیش پرداخت و اجاره های تقریبا 10 میلیونی اجاره کنید. باور نمی کنی؟ نیو مگون یک بلوک 100 متری دو خوابه تقریباً نوساز را تبلیغ می کند که صراحتاً از نظر شکل و شمایل زیبایی بیش نیست. اتاق ها و خدمات مجلل، کاغذ دیواری، دربان و سالن اجتماعات، تراس، انباری، آسانسور و پارکینگ موجود است و چشم انداز جذابی دارد اما صاحبخانه می خواهد 100 میلیون پیش و ماهانه 14 میلیون اجاره دهد. در نزدیکی آن یک بلوک 75 متری یک نفره و نسبتا نوساز قرار دارد که علاوه بر امکانات فوق مجهز به استخر، سونا و جکوزی نیز می باشد. اجاره 100 میلیون پیش و ماهی 15 میلیون می خواهد.

اجاره آپارتمان بالای 100 متر در Auchan، Fashion و Megun با سه اتاق خواب به صورت رهن کامل قابل انجام است. اگر شوکه نشده اید باید بگوییم که این کار به حدود یک میلیارد تن پول نیاز دارد. به عنوان مثال یک بلوک کلیدی 135 متری نوساز واقع در بلوار امام خمینی (ره) لواسان، یکی از اتاق خواب های مستر با دو تراس بزرگ، مجهز به پارکینگ، انباری و آسانسور است و در تبلیغات اصرار دارند که خلوت است. و محیطی دنج عکس ها نشان می دهد که احتمالا سخنان آنها گمراه کننده نیست، اما مشکل همان است که ابتدا گفتیم. پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون تن به عنوان پیش پرداخت. همین رقم را صاحب یک بلوک 135 متری دیگر در آگهی خود عنوان کرده است. اتاق آن در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه، تازه بازسازی شده و دارای پارکینگ، انباری و آسانسور می باشد. همچنین ذکر شده است که شماره قابل تبدیل است.

تصمیم مستاجران میلیاردر برای فرار از دود و ترافیک تهران اکثر خانه های اوچان، مد و مگون احتمالاً چنین منظره فریبنده ای خواهند داشت.

فشم و مگون، ساختمانی 150 متری که سه سال پیش ساخته شد، در میان واحدهای شیک و شیک اوشان خودنمایی می کند. سه خوابه با پارکینگ، انباری، آسانسور و البته یک میلیارد و نیم تن ودیعه. اگر چنین پولی دارید بهتر است یک مورد دیگر با همان منطقه را بررسی کنید چون یک میلیارد و 300 میلیون تن برای آن درخواست کردند. آپارتمان در طبقه سوم قرار دارد ولی خالی نیست زیرا ساختمان علاوه بر پارکینگ و انباری دارای آسانسور می باشد. مورد دیگری در لواسان به مساحت 150 متر مربع بصورت رهن کامل ارائه می گردد. برای جلب توجه به اهمیت دو تراس کوچک، ظروف ایرانی و ایرانی، گاز رومیزی و کف سنگی بسیار تاکید کرده اند. این بنا با اینکه حدود پنج سال قدمت دارد، شکل براقی ندارد و می توان گفت که در ساخت آن میخ ساخته شده است. بنابراین ترجیح می دهیم یک میلیارد تن از بودجه موهوم مورد نیاز برای رهن کامل این بلوک را بگیریم و همزمان از همان واحدهای 130 و 135 متری نزدیک بلوار امام خمینی بازدید کنیم. اگرچه از نظر ظاهری و نظافت منزل کم ندارند اما صاحبخانه ها برای آنها 850 میلیون تن رهن کامل درخواست کرده اند.

زندگی در آپارتمان های دو خوابه در آوچان، فشم و میگون با متراژ زیاد یا نیازمند رهن 800 میلیونی تا 1.5 میلیاردی است و یا پرداخت اجاره 15 تا 20 میلیون تنی در ماه. صاحب یک خانه 150 متری 500 میلیون پیش و ماهانه 25 میلیون اجاره کرده است. البته او عاشق موقعیت ویلا و تراس با منظره بی نظیر کوه داغ است. شخص دیگری با 300 میلیون پیش پرداخت و ماهانه 15 میلیون واحد مشابه را اجاره می کند. اگر در یک مکان دنج، کیفیت منظره و موقعیت ویلا را نگه دارید، با کمی تقاضا می توانید به یک آپارتمان 150 متری سه خوابه با تراس 15 متری که می توان در محوطه گالری چیدمان کرد بروید. که نیاز به 300 میلیون پیش پرداخت و 20 میلیون اجاره ماهانه دارد. هرکسی به دنبال واحدی باشد که به معنای واقعی کلمه لوکس باشد، احتمالا بلوک 145 متری لواسان را دوست خواهد داشت. این 200 میلیون را پیش پرداخت می کنند و ماهی 21 میلیون می دهند.

این گزارش تاکنون بر روی آگهی اجاره آپارتمان معمولی در اوشان، فشم و میگون متمرکز بوده است، اما فعلاً از هر چیزی که می خوانید بگذرید و برایتان مشکل است، زیرا قیمت مسکن در متراژهای بزرگ را بررسی می کنیم. ساختمان، نقشه و مصالح خاص و البته میلیاردی. گزینه اول یک دوبلکس 240 متری است که در نزدیکی تپه های باستی قرار دارد و تنها یک تراس 60 متر مربع دارد. آنها 1.3 میلیارد تن پیش پرداخت و 27 میلیون تن اجاره ماهانه درخواست کردند. به عبارت دیگر ارزش این بلوک در بازار اجاره ۲.۲ میلیارد تن است. آیا اندازه شماره چشمان شما را اذیت می کند و باعث بلند شدن دود از سر شما می شود؟ بهتره عجله نکنیم چون همین الان تو لواسان یه بلوک 250 متری دو و نیم میلیاردی با تراس مرتب و سه خواب مستر و لوکیشن به قول خودشون عالی رهن میشه. در همین حوالی یک بلوک 240 متری با پیش پرداخت میلیاردی و 30 میلیون اجاره ماهانه پیدا می کنید. مالک بر کف سنگی و ارتفاع سقف چهار متری تاکید کرد تا مورد غفلت قرار نگیرد. با اجاره ماهانه یک میلیارد و 28 میلیون می توان پای میز مذاکره با مالک دیگری نشست که واحد خود را با همان متراژ به مستاجر می دهد.

در این صورت ممکن است سقف چهار متری وجود نداشته باشد، اما شکل ساختمان مجلل و چشمگیر است. در نهایت به گران ترین مورد می رسیم که البته برای احتیاط باید از آن استفاده کرد. چون با اطلاعیه ها و قراردادهای قبلی و بعدی آشنا نیستیم. نگران نباشید، این آپارتمان دارای متراژ 350 متر، مجهز به سه خواب، دارای دو تراس بزرگ و قابل چیدمان و … در آگهی نوشته اند متقاضیان باید 2.5 میلیارد پیش پرداخت و 30 داشته باشند. میلیون ماهی در ماه اجاره پرداخت کنید. بدین ترتیب ارزش این بلوک در بازار اجاره به سه و نیم میلیارد تن می رسد. ارزش خود ملک باید به نسبت یک به شش یا یک به هشت تعیین شود.

دیدگاهتان را بنویسید