تعامل با همسایگان در دستور کار فدراسیون جودو


ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813255

رئیس فدراسیون جودو گفت: تعامل با کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه و برگزاری اردوهای مشترک در دستور کار فدراسیون جودو قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش میراسماعیلی در حاشیه همایش ملی کمیته دفاع شخصی فدراسیون جودو در گفت وگو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: با توجه به حذف بی رحمانه شرایط ویژه ای برای فدراسیون جودو در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص سفر خود به عراق نیز گفت: تلاش می کنیم روابط خوبی با کشورهای همسایه و مرزی داشته باشیم تا تیم ملی کشورمان ناامید نشود و جودوکاران از این موقعیت استفاده کنند.

رئیس فدراسیون جودو گفت: در این راستا تفاهم نامه ای با عراق منعقد شد و بند اول آن یعنی حضور تیم ملی کشورمان در عراق و برگزاری اردوهای مشترک با تیم های تونس و عراق اجرایی شده است. .

وی یادآور شد: طبق تفاهم نامه ای که با فدراسیون ترکیه منعقد شده، تیم های ملی جوانان ایران در این کشور حضور خواهند داشت و علاوه بر برگزاری اردوهای مشترک، تبادل مربی و ارتقای فنی را در دستور کار داریم.

میراسماعیلی گفت: ضمنا رای دادگاه در مورد فدراسیون جودو کشورمان تا سه هفته آینده اعلام می شود و امیدواریم این رای به نفع فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران صادر شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید