تعریف مدرسه شهید سلیمانی; زیر نظر مکتب اسلام و ائمه انقلاب

ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797410

مکتب شهید سلیمانی آثار گسترده و همه جانبه ای در ذیل مکتب ائمه انقلاب و اهل بیت(ع) دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; در پاسخ به این سؤال که منظور از مدرسه چیست و چرا به آن «مدرسه شهید سلیمانی» گفته می شود، می توان گفت که مدرسه کتاب یا مجموعه ای از افکار و اندیشه های شخصی است که در گروهی یا گروهی تأثیرگذار است. گروه، یعنی فراتر از تأثیر بر انسان پیامدهای گسترده ای دارد.

رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی یک شخص، حرفه، راه، مکتب و مکتب نبود. بنابراین وقتی گفته می شود مکتب شهید سلیمانی یعنی روش و مسلک او، الگوی رفتاری و عملی و درس زندگی همه ما می تواند باشد و مکتب شهید سلیمانی زیر نظر مکتب ائمه انقلاب است. .

امام و رهبری انقلاب که از حامیان فکری و دینی مکتب شهید سلیمانی هستند و مکتب ائمه انقلاب زیر نظر مکتب اهل بیت(ع) و مکتب اسلام هستند. مکتب اسلام مجموعه‌ای از ارزش‌های انسانی و مکتبی برای ترویج رحمت، برادری و انسانیت و ارزش‌های الهی است.

وقتی می گویند مکتب اهل بیت (ع) یعنی همان مکتبی که اسلام را از مرحله فکر به عمل تبدیل می کند، پس این همه مکتب اسلام، اهل بیت (ع)، ائمه انقلاب. و مدرسه شهید سلیمانی در کنار یکدیگر قرار دارند.

وقتی صحبت از مکتب شهید سلیمانی می شود نشان از عظمت این شخصیت بزرگ دارد که این توانایی را دارد که به الگوی رفتاری و علمی جامعه تبدیل شود و در کنار هم قرار گرفته اند.

مکتب شهید سلیمانی از چنان استحکام ساختاری و تداوم مفهومی و قدرت الگوسازی برخوردار است که می توانیم از حرفه ایشان الگو، درس زندگی استفاده کنیم، بنابراین مولفه های مکتب شهید سلیمانی در واقع خطوط اصلی و هدایت کلی و جامعی است که حوزه را در بر می گیرد. عمل و عمل بر ابعاد مختلف تاثیر می گذارد.

سیدجلال امینی، کارشناس سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید