تغییر خدمات بیمار محور به پزشک محور در دولت یازدهم


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877071

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس هشتم بیمه بیمار محور را طراحی کردیم و متأسفانه دولت یازدهم آن را به پزشکی متمرکز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی مقدسی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز به تشریح دستاوردهای اجتماعی دولت ها در افق 1404 پرداخت و گفت: دستاوردهای اجتماعی است.

وی افزود: سند چشم انداز 1404 اهداف مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان را ترسیم می کند و اگر دستگاه های ذیربط به هر یک از این ابعاد توجه بیشتری می کردند به وضعیت مطلوب مورد نظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دست می یافتیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سند چشم انداز 14014، درخشش جامعه ایران پیشرفت برای کور کردن چشمان مستضعفان جهان و حتی دشمنان است.

مقدسی با بیان اینکه برخی از مسئولان دولتی برای اجرای چشم انداز 1404 کوتاهی کرده اند، خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی، کارمندان دولت باید بیشتر تلاش می کردند و از نظر اقتصادی نیز باید به اقشار کم درآمد و مراقبت های بهداشتی رسیدگی شود. گام های موثری برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس هشتم بیمه همگانی را معرفی کردیم و افرادی که پوشش سلامت نداشتند را تحت پوشش قرار دادیم و این در راستای اهداف افق 1404 بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل بیمه کارگران ساختمانی، بیمه کارگران عشایری و بیمه کشاورزان گام مثبتی بود که برای تحقق افق 1404 برداشته شد.

مقدسی گفت: علاوه بر این نزدیک به 7 میلیون نفر از معلولان تحت پوشش بیمه از کار افتادگی قرار گرفتند و هزینه ها بر عهده مردم بود و اینها اقداماتی بود که انجام شد.

رئیس سابق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس هشتم بیمه بیمار محور را طراحی کردیم و متأسفانه دولت یازدهم آن را به پزشکان تغییر داد و اکنون انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده نکرده ایم. ما با ایده آل فاصله داریم و این نیازمند عزم تخصصی و دلسوزانه است که قوای سه گانه باید با هماهنگی وارد شوند و مشکلات اجتماعی را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید