تغییر ملک به دلیل اجاره بها به بسیاری از نوجوانان آسیب می زند/ نیازمند کمک نهادهای مسئول از جمله خیرین و شهرداری هستیم.


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879287

رئیس مرکز نخبگان آفتاب نهان با بیان اینکه تغییر ملک به دلیل اجاره بهای بالا به نوجوانان عضو موسسه آسیب می رساند، گفت: موسسه خیریه که با کمک مردم اداره می شود بسیار مشکل است و نیازمند کمک هستیم. از سازمان های مسئول شهرداری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید محمدی در گفت و گو با خبرنگار 8 دی با بیان اینکه کانون نخبگان آفتاب نهان در زمینه آموزش و پرورش علمی کودکان و نوجوانان فعال است، گفت: از چهره های شاخص و موثر در نتایج کانون هستند.


210 خانواده را در موسسه خیریه آفتاب نهان تحت پوشش قرار می دهد

رئیس مرکز نخبگان «آفتاب نهان» گفت: این موسسه دارای یک دفتر خیریه نیز است که 210 خانوار را تحت پوشش دارد. آنچه خواسته شده را نداریم.

وی با اشاره به اینکه از سازمان وقف خواسته شده تا ملک اهدایی در اختیار این مرکز قرار دهد که هنوز محقق نشده است، خاطرنشان کرد: همچنین از سازمان هایی مانند شورای شهرداری و شهرداری که مالک این اموال هستند و می توانند به ما کمک کنند کمک گرفتیم. “اما هیچ کدام از آنها تا کنون هیچ کاری برای ما نکرده اند.

محمدی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به این مرکز کمک مالی می کند اما با توجه به شرایط موجود و گرانی ها کفاف هزینه ها را نمی دهد، گفت: کار بسیار سختی است و نیازمند کمک نهادهای مسئول از جمله خیریه ها و شهرداری ها هستیم.


متولیان فرهنگ زیاد هستند اما هیچکس مسئولیت کمک و حل مشکلات را بر عهده نمی گیرد

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ متولیان زیادی وجود دارد، گفت: هیچکس مسئولیت کمک و حل مشکل ما را بر عهده نمی گیرد.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه از نماینده ولی فقیه در گیلان نیز درخواست مساعدت و مساعدت شده است، گفت: تمامی تماس های دریافتی با نهادهای مختلف در این زمینه در راستای وعده پیگیری بوده و هنوز اقدام عملی نشده است. گرفته شده است. “

وی با اشاره به تماس مشاور استاندار گیلان برای پیگیری و رفع مشکل، خاطرنشان کرد: تا اول تیرماه باید اجاره جدید 4 میلیون تنی را پرداخت می کردیم اما طبق قانون جدید که موجر حق تحویل آن را دارد. مستاجر به دلیل بدهی. او پول ندارد. ما در حال حاضر در ساختمان زندگی می کنیم، اما به زودی باید این مبلغ را تامین کنیم.

محمدی افزود: کلاس های ترم تابستانی مؤسسه آغاز شده و روزانه 150 نوجوان به مؤسسه مراجعه می کنند و جابه جایی ما را با مشکلات فراوانی مواجه می کند، لذا از سازمان ها و کارکنان مسئول می خواهیم کمک کنند تا حضور کنونی ما گسترش یابد. “

این در حالی است که مجموعه خورشید پنهان در دوران ولیعهد با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، ضدعفونی کوچه ها و محلات، توزیع بسته های معیشتی و سایر فعالیت ها با حضور فعال جوانان این مجموعه نقشی بی بدیل در مقابله با تاج دارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید