تقویت روابط تجاری با کشورهای همسایه برای صادرات فرش


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809796

ابراهیم گوربانی گفت: اتاق تعاون استان در نظر دارد روابط تجاری خود را با کشورهای همسایه برای ورود به بازارهای اروپایی و سایر کشورها برای صادرات فرش دستباف تقویت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم گوربانی رئیس اتاق تعاون خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک اظهار داشت: وی با رعایت مقررات بازرگانی کشورهای هدف صادراتی، از سلایق و الزامات بازارهای هدف صادراتی مطلع شده و برای آنها کارت بازرگانی و گواهی مبدا صادر می کند.

قربانی گفت: با توجه به اینکه ایران بازار خود را در آمریکا و همچنین آمریکای شمالی به دلیل تحریم فرش از دست داده است، اما این اتاق به دنبال بازاریابی جدید بین المللی برای صادرات فرش است. دست در دست کشور و با ذائقه بازارهای جدیدی که در آن وارد این عرصه شده ایم آشنا شوید.

وی افزود: اگرچه ارزش صادرات و حجم صادرات فرش دستباف در کشور کاهش چشمگیری داشته است اما هنوز به بن بست نهایی نرسیده ایم.

رئیس اتاق تعاون خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه دولت برنامه تقویت روابط با کشورهای همسایه و سایر کشورها را در دستور کار خود قرار داده است، اتاق تعاون استان نیز در نظر دارد روابط تجاری خود را با کشورهای همسایه برای ورود به اروپا افزایش دهد. و کشورهای دیگر را تقویت کنید.

وی افزود: تلاش می کنیم فرش دستباف ایرانی را از طریق کشورهای همسایه به بازارهای اروپایی و سایر کشورها، البته با برندهای غیر ایرانی، ارسال کنیم.

قربانی توصیه کرد: صادرات کالا از طریق شرکت های معتبر صادرات محور یا تجار واقعی با تجربه و مورد اعتماد که عضو اتاق بازرگانی یا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید