تلاش برای توانمندسازی زنان در رسانه/خانواده و تربیت فرزندان


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841769

در نشست هم اندیشی بسیج رسانه در آذربایجان شرقی موارد زیر مطرح شد:

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه بانوان با مسئول بسیج رسانه منطقه برگزار شد و ایشان به تشریح مشکلات و فرصت ها پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، جواد بیرام زاده در نشست هم اندیشی با بانوان رسانه گفت: نیاز به رسانه های بانوان وجود دارد تا بانوانی که خوشبختانه در بسیج رسانه فعالیت می کنند تعامل و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد هم در جلسات و هم در انتشار اخبار باید به مسائل خانوادگی و تربیت فرزندان توجه شود، زیرا مسائل خانوادگی و تربیت فرزندانی که کمتر به آنها پرداخته می‌شود مشکلات زیادی دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به تفاهم نامه های بسیج رسانه برای اصحاب رسانه گفت: با چند باشگاه تیراندازی و استخر هماهنگ کرده ایم تا بانوان رسانه بتوانند با کمترین هزینه از این امکانات استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین اصحاب رسانه می توانند با هماهنگی بسیج رسانه برای استفاده از این بیمه با پرداخت سالانه چهارصد هزار تن تا سقف چهار میلیون تن تکمیل شوند.

بیرام زاده در خصوص تلاش برای تشدید بسیج اصحاب رسانه و پوشش این فعالیت ها گفت: در تلاش هستیم دفتری برای امور پرستاران رسانه در استان راه اندازی کنیم تا فعالیت ها به صورت مستمر انجام شود.

محمد عزیزی راد با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های بانوان رسانه گفت: برای افزایش توان کاری رسانه ها برای تحرک رسانه ای، بانوان رسانه نیز باید محلی برای نشست ها و هماهنگی ها داشته باشند.

در این نشست جمعی از رسانه های زنان به تشریح مشکلات، چالش ها و ظرفیت زنان در پوشش اخبار و موضوعات پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید