تلاش دشمن برای جلوگیری از گسترش نسل انقلابی/ قوت و صلابت ملت ایران باید تقویت شود


ساعت: 09:01
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911018

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد؛

جلیلی با بیان اینکه امروز تقویت صلابت و اقتدار ملت ایران مهمترین وظیفه همه مردم و مسئولان است، گفت: امروز دشمن به دروغ های صریح و توهین های فاحش روی آورده است تا نسل انقلاب در ایران تکثیر نشود اما هنوز هم می بینیم که شخصیت هایی چون آرمانعلی واردی و روح الله عجمیان متولد دهه هشتاد در حال مقابله با دشمن و شهید شدن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سعید جلیلی نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی عصر دوشنبه در اولین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری و بخشداری خراسان جنوبی با اشاره به حوادث اخیر در کشور. وی با بیان اینکه این حوادث ناشی از کینه توزی دشمنان است به قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بیش از 40 سال است که دشمنان به دنبال تهاجم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند. تمام تاکتیک های رسانه ای در اختیار آنهاست.


حمایت دشمن از شورش ها از سر ناامیدی است

وی با بیان اینکه مردم دنیا در نقاط مختلف دنیا وقتی به رسانه ها توجه می کنند می بینند که در مورد ایران صحبت می شود و این سوال همه کشورهاست که چرا رسانه های دنیا اینقدر درباره آن صحبت می کنند. و افزود: دشمنان ادعا می کنند که همه موفقیت های نظامی و نظامی اقتصاد دارد، اما می بینیم که روسای جمهور برخی از قدرت های اروپایی مانند فرانسه با تعداد انگشت شماری از عناصر که برنامه ای علیه جمهوری اسلامی ایران در رسانه ها اجرا می کنند جمع شده اند. عکس یادگاری بسازند که به این ترتیب ایران را تحت فشار بگذارد و نشان دهنده استیصال دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز تمام قدرت دشمنان برای حمله به ایران همین مسائل رسانه ای است، گفت: صدراعظم آلمان نسبت به ایران ابراز نگرانی می کند یا اینکه رئیس جمهور آمریکا رسما موضع حمایتی می گیرد. این نشان می دهد که دشمنان نظام در شرایطی به اوج یاس و ناامیدی رسیده اند که از هر فرصتی علیه ملت ایران استفاده کرده و به جهانیان اعلام می کنند.

جلیلی با بیان اینکه اولین قطعنامه علیه مردم ایران توسط غربی ها در بهار 58 صادر شد که لانه جاسوسی آنها هنوز فعال بود، گفت: همان غربی هایی که امروز شعار آزادی می دهند 17 هزار ایرانی را کشتند.


اعتراف دشمن به شکست راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران

وی با بیان اینکه کسانی که 8 سال بدترین جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند امروز شعار آزادی بدهند، گفت: به اعتراف خود آمریکایی ها راهبرد فشار حداکثری علیه ملت ایران در عرصه اقتصادی جواب نداده است. به طرز بدی شکست خورد

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به نقطه قدرتی رسیده است که گزینه توده دشمن برای فشار بر ایران، گرفتن عکس یادگاری با مسیح علینژاد است، افزود: نشانه قدرت ملت ایران است. این موفقیت ها در برابر همه شانس ها از جمله جنگ، تحریم، تهدید و ترور به وقوع پیوست.

جلیلی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از موانع و موانع عبور کرده و اکنون در تراز انقلاب اسلامی در مرحله شتاب قرار گرفته است، تصریح کرد: همه این توان کشور از ملت ایران و مردمی است که در مقابل دشمنان قرار گرفتند. و خون خود را دادند، بنابراین این قدرت از خون شهدا و وضعیت ملت سرچشمه می گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزار شیطان ترساندن مردم است اما ملت ایران بدون ترس می ایستد و در حال پیشروی و تکثیر است، افزود: همان افرادی که در دنیا مدعی قدرت نظامی هستند، امروز می گویند ما نگران ایران هستیم. یک سلاح پیشرفته در یک جنگ خاص است. اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آمریکا امروز مستاصل است، افزود: هر وقت پشت خیمه های دشمن می رویم، دشمن به فریب روی می آورد. امروز باید به حیله های دشمن توجه کرد و دید که او چه چیزی را مایه تردید در دل ملت می کارد.

جلیلی با بیان اینکه کسانی که تحریم های فلج کننده را علیه ملت ایران اعمال کردند؛ شعار زندگی را سر می دهند، گفت: آمریکایی ها که پایه گذار جنگ، ترور و تحریم علیه ملت ایران هستند، شعار زندگی و آزادی می دهند، ملت ایران هرگز دچار فراموشی تاریخی نمی شود.


ملت ایران دچار فراموشی تاریخی نخواهد شد

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب و در دهه 40 اگر یک آمریکایی یک شهروند ایرانی یا یکی از مقامات ارشد ایران را می کشت، دادگاه ایران حق نداشت او را مجازات کند و بنابراین باید این موضوع را برای نسل جوان توضیح داد و گفت: این دیکتاتوری است. کشورهایی که ملت در دهه 50 آنها را از کشور بیرون کرد، امروز شعار آزادی ملت ایران می دهند، ملت ایران دچار فراموشی تاریخی نمی شود.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به فعالیت شبانه روزی 250 شبکه ماهواره ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: کشورهایی که حتی حاضر نیستند برای بیماران فلج پانسمان کنند، همدل شده اند. زنان امروز ما

جلیلی یکی از مصادیق حقوق بشر غربی را کشتن زن باردار محجبه در مقابل قاضی آلمانی دانست و گفت: صدراعظم آلمان که در کشورش در دادگاه و جلوی قاضی چنین جنایاتی دارد، اکنون نگران حقوق و کرامت زنان در ایران!» این اقدامات و سخنان صدراعظم آلمان و روسای جمهور آمریکا و فرانسه علیه ایران نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ناکارآمدی سیاست فشار حداکثری دارد.

وی با بیان اینکه ایران از فکر شهادت این عزت، شکوه و صلابت را دارد، گفت: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا نسل دفاع مقدس چند برابر نشود، اما می بینیم که با وجود اینکه تمام توان خود را در سوریه گذاشته است. او را ساقط كن، يعنى جوانان كثيره مانند شهداى حج از حرم محافظت نكردند.

به گفته وی، امروز دشمن برای تکثیر نسل انقلابی در ایران به دروغ های آشکار و توهین های فاحش روی آورده است، اما همچنان شاهد هستیم شخصیت هایی چون آرمانعلی وردی و روح الله عجمیان متولد دهه 80 در حال مقابله با دشمنان و شهید شدن هستند.


دشمن به فریب متوسل شده است

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن با توپ و سلاح گرم نمی تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، امروز به دروغگویی و چاقوکشی روی آورد، افزود: این بار جوانان دهه هشتاد با دشمن مواجه شدند و گفتند. از دشمنان آنها متوجه شدند که با یک ایرانی پر از آرمان و ایمان روبرو هستند.

جلیلی به ناکامی های متعدد دشمنان در مسائل مختلف در برابر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن در بسیاری از موارد در برابر ایران اسلامی شکست خورده است، بنابراین برای رهایی از مخمصه ای که در آن قرار دارد به دلقک ها روی آورده است.


مسیرهای توسعه کشور در چند دهه گذشته باید تبیین شود

وی تقویت صلابت و اقتدار ملت ایران را مهمترین وظیفه امروز همه مردم و مسئولان می داند و گفت: پیشرفت ملت ایران در چند دهه گذشته پس از انقلاب باید تبیین شود که نشان دهنده توان درونی ماست. .

جوانان کشور می توانند در عرصه اقتصاد، کشاورزی و صنعت حماسه بیافرینند و جامعه ای که در کنار شهدا باشد از هیچ دشمنی نمی ترسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید