تمام زیرساخت ها و توسعه متعلق به جمهوری اسلامی است


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807149

منتظریان گفت: رژیم تاگوت هیچ موقعیت شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باقی نگذاشت. هر خدمت و زیرساخت و توسعه و پیشرفت در این استان متعلق به جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فعال سیاسی اصولگرا و کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس با تبریک دهه مبارک فجر به همه ایرانیان گفت: سیاهی بر سر ایران آمده است.

نادیان منتظریان استقلال و آزادی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز جمهوری اسلامی یکی از کشورهایی است که بهترین دموکراسی را در جهان دارد و تمام سرنوشت و سرنوشت مردم در جمهوری اسلامی از روستا تا حکومت است. رژیمی که با حکومت شاه ملعون و دیکتاتور همراه بود، از طریق انتخابات اجرا می شود، این بزرگترین نعمتی است که سرنوشت مردم را با دست خود رقم می زند.

وی ادامه داد: از روزی که جمهوری اسلامی پیروز شد، دشمنان خارجی به ویژه استکبار جهانی آمریکا و جهان مادی کامل در مقابل این نظام ایستادند و تمام تلاش خود را برای خفه کردن آن در نطفه به کار گرفتند. و سپس به دنبال آن بگردند: «آنها باید جلوی صدور انقلاب را می گرفتند.

منتظریان ادامه داد: با آگاهی و روشنگری که مردم منطقه و جهان و درس هایی که از این انقلاب گرفته اند با دیکتاتوری های منطقه مبارزه می کنند و به محض اینکه در رأس دولت های خود دچار مشکل شوند. این انقلاب تأثیر زیادی در جهان داشته است.»

وی افزود: از روز اول این دشمنی را به اشکال مختلف از جمله جنگ تحمیلی، کودتاهای مختلف، گروهک های ضدانقلاب و… آغاز کردند، اما این نظام و رهبری آن الهی بود و مردم با آن همراهی کردند. وحدت و انسجام این نظام تا امروز چهل و سومین سالگرد آن را جشن می گیریم.

منتظریان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در بسیاری از علوم و مشکلات امروز دنیا پیشرفت کرده ایم و جزو معدود کشورهای دنیا هستیم. نظام و مردم کشور ما زمانی تحت سلطه بیگانگان بود. کشور ما کشوری آزاد و سربلند و با عزت و سربلندی است.

وی با اشاره به دوران پهلوی سیاه در استان گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات و زیرساخت وجود نداشت و رژیم طاغوت هیچ موقعیت شهری در مرکز استان کهگیلویه برجای نگذاشت. و بویراحمد. هر خدمت و زیرساخت و توسعه و پیشرفت در این استان متعلق به جمهوری اسلامی است.

این سیاستمدار اصولگرا ادامه داد: قبل از انقلاب در استان دانشگاه وجود نداشت و حتی تعداد محدودی دبیرستان در استان وجود داشت، اما اکنون در گوشه و کنار آن دانشگاه و مراکز تحقیقاتی وجود دارد. در زمینه کار مانند پزشکی در آن زمان کسی را نداشتیم که تعدادی از پزشکان پاکستانی را در این استان معالجه کند، اما امروز بزرگترین متخصصان مانند دکتر ملک حسینی و دکتر نیک اقبال را داریم.

مونتانتریان در پایان تاکید کرد: پیشرفت های زیادی در سطوح مختلف داشته ایم که همگی متعلق به جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید