تمرین مشترک برای صرفه جویی در آب و برق آغاز می شود


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877814

رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر نیرو حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق به نمایندگی از حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از فرماندهان و افراد مسئول با برقراری ارتباط تصویری با سپاه و دسته های استانی انجام شد.

این رزمایش در راستای تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ریاضت اقتصادی به عنوان یک سیاست در چارچوب خطوط اصلی برنامه های کلان کشور انجام می شود.

در همین راستا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی پیشگام در این زمینه، به منظور کاهش 30 درصدی مصرف انرژی در پیک مصرف از اول تیرماه به مدت سه ماه، رزمایش کاهش انرژی را با عنوان «مشقت حضرت علی بن موسی الرضا ع) ” در سراسر کشور.

اجرای اقدامات موثر برای کاهش مصرف، کمک به تثبیت شبکه آب و برق، از جمله گنجاندن ژنراتورهای اضطراری، به حداقل رساندن استفاده از سیستم های سرمایشی و روشنایی، استفاده از نور طبیعی، کمبود روشنایی و روشنایی در منطقه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب آشامیدنی در مناطق سبز و غیره. از جمله اقدامات اجرایی در این رزمایش است.

این رزمایش در مرحله اول برای کلیه اماکن و ساختمان های سپاه و بسیج، وزارت نیرو و وزارت کشور و در مراحل بعدی برای سایر ادارات و نهادها برگزار می شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید