تهدیدها: در انتخابات باید کل شهر را بسیج کنیم تا مشارکت ایجاد کنیم/ خارج از شهرداری ظرفیت دارم اما در داخل آن تبلیغات گروهی مطلقا ممنوع است.

تهدیدها: در انتخابات باید کل شهر را بسیج کنیم تا مشارکت ایجاد کنیم/ خارج از شهرداری ظرفیت دارم اما در داخل آن تبلیغات گروهی مطلقا ممنوع است.

شهردار تهران گفت: در انتخابات باید کل شهر را برای ایجاد مشارکت بسیج کنیم اما حمایت از یک لیست مشخص خط قرمز شهرداری است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در انتخابات باید کل شهر را برای ایجاد مشارکت بسیج کنیم اما شهرداری پشت لیست ویژه انتخاباتی نیست و این برخلاف اصل کار ماست.

وی افزود: همه ما برای حضور و ایجاد شور و نشاط در انتخابات بسیج می شویم اما اگر درگیر دعواهای انتخاباتی شویم این خدمتی که به مردم ارائه می کنیم از بین می رود.

زاکانی گفت: من دو دهه است که در کانون دعوای انتخاباتی قرار گرفته ام اما اینجا جای دیگری دارم، بیرون ظرفیت دارم اما در داخل شهرداری به نمایندگی از شهرداری تبلیغات گروهی مطلقا ممنوع است و ما 100 درصد باهاش ​​برخورد کن

شهردار تهران افزود: شهرداری باید شهر را احیا کند، تا زمانی که ما به مردم خدمت کنیم مردم امیدوار هستند و پای صندوق های رای می روند، ما با افتخار دستور رهبری را تبلیغ می کنیم اما پا گذاشتن خط قرمز ماست. “

تهدیدها ادامه داد: برای ستاد محله هم همین داستان است. عده ای می گویند هرکسی برای کار سیاسی ستاد محله خودش درست می کند. خط قرمز ستاد محله کار سیاسی است یعنی اگر مدیر محله ای کار سیاسی می کند فردا در آن سمت نباشد.

شهردار تهران در پایان گفت: از رسالتی که انقلاب اسلامی بر عهده شهرداران گذاشت الگوی موفقی داشته باشیم. این نمونه یک نمونه ماندگار است و به سرعت در سراسر کشور گسترش خواهد یافت. قابل قبول نیست.