توزیع 4 هزار میلیارد تن در حمایت از دانش بنیان/ تولید ملی محصول اقتصاد سالم است


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817782

رضا حاجی پور گفت: قانون مصوب مجلس 4 هزار میلیارد تن وام در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای شرکت های دانش بنیان را پوشش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید دانش بنیان و اشتغال زا از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در سال های گذشته شرکت های دانش بنیان با مشکلاتی مواجه بوده اند که بیشترین مشکلات را داشته اند. که مهم ترین آن حمایت از اختراعات دانشمندان نبود. «این ما بودیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس اخیراً قانونی را تصویب کرد که مشکلات شرکت ها و دانشمندان دانش بنیان ما را حل می کند و در این قانون بحث صدور مجوز و همچنین ارائه تسهیلات و موارد دیگر مطرح شده است. مسائل.”

حاجی پور گفت: 4000 میلیارد تن وام در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای شرکت های دانش بنیان در قانون مصوب مجلس برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده و در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از سوی دیگر تسهیل و تسریع در صدور مجوز شرکت های دانش بنیان از دیگر موضوعاتی است که در قانون مجلس به آن پرداخته شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید ملی محصول اقتصاد سالم و پویا است بنابراین برای تحقق این امر نیاز به برنامه ریزی و حمایت همه جانبه از فعالان این حوزه است.

وی گفت: در واقع شعار امسال چراغ راه رفع نیازهای کشور از طریق دستاوردهای بومی و بومی است چرا که دانش بنیان سهم بسزایی در تولید علم و بومی سازی فناوری دارد.

حاجی پور با تاکید بر اینکه اشتغال زایی بسیاری از مشکلات فرهنگی، امنیتی و اجتماعی را حل می کند، ادامه داد: از این رو با توجه به محدودیت های تحمیل شده از سوی غرب استکبار، گذار به اقتصاد مستقل و مقاومتی بیش از پیش احساس می شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اقتصاد تولیدی را محصول اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: از این رو باید به فکر خودکفایی کارکنان با جدیت بیشتر باشد نه تیترهای روزنامه ها. سال شعار “.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید