توزیع 5 میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان صنایع دستی شازند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد اتابکی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه مشاغل داخلی در شهرستان شازند از توزیع 5 میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل داخلی و صنعتگران در این شهرستان خبر داد و گفت: این تسهیلات در اختیار بانک های عامل قرار می گیرد و به هنرمندان شاغل در شهرستان شازند پرداخت شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شازند با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات بر عهده بانک است، گفت: متقاضیان می توانند برای ارائه مدارک و دریافت این تسهیلات با اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تماس بگیرند.

اتابکی با اشاره به سال تولید، حمایت و رفع موانع تولید گفت: بدون شک با حمایت از جوانان در عرصه هنر و صنایع دستی می توان برای هنردوستان اشتغال و کارآفرینی ایجاد کرد و این می تواند بخشی از اشتغال را حل کند. در مشکلات شهر.”

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با اطلاع رسانی و ایجاد فرصت های مختلف برای فعالان و تولیدکنندگان صنایع دستی در حوزه های مختلف، تولیدکنندگان و صنعتگران از این تسهیلات برای توسعه و تجهیز کارگاه ها، ایجاد مشاغل جدید و استخدام افراد علاقه مند به کارگاه های صنایع دستی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید