توسعه روابط با اعضای بریکس یکی از دستاوردهای سیاست خارجی دولت سیزدهم است


زمان: 20:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878529

محمدکاظم انبارلویی گفت: توسعه روابط خارجی ایران با اعضای بریکس یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با تهران نیوز، درباره سخنان رئیس اجلاس بریکس گفت: آنها متعهد هستند و ایران به زودی به این گروه خواهد پیوست و گمان می رود چین به عنوان رهبر از همه این کشورها

وی گفت: توسعه روابط خارجی ایران با اعضای بریکس یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی است. آنها نادیده می گیرند، بنابراین قدرت ایران حکم می کند که ما را پاسخگو بدانند.

نماینده سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: سخنرانی آقای رئیسی در این اجلاس، فصل جدیدی در موفقیت سیاست خارجی خواهد بود و آثار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی بسیار خوبی خواهد داشت.

انبارلویی یکی از اشتباهات دولت قبل را عاشق شدن به آمریکا و سه کشور خبیث اروپایی دانست و گفت: متأسفانه به تعهدات خود یک طرفه عمل کرده است. اما دولت آقای رئیسی بر خلاف دولت قبلی معتقد است که کل جهان به غرب تعمیم داده نشده است و آنها بخش کوچکی از جهان را تشکیل می دهند در حالی که تنها روسیه، چین و هند بیش از نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. تمرکز دولت رئیسی بر توسعه روابط با اعضای بریکس بود.

وی گفت: چین، روسیه و هند هرگز علیه ایران تبلیغ و خصومت نکردند و هرگز تلاشی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران نکرده‌اند، اما آمریکا و سه کشور خبیث اروپایی همواره به دنبال بی‌ثبات کردن ایران و براندازی نظام مقدس بوده‌اند. . . جمهوری اسلامی ایران.»

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی دولت سیزدهم توسعه روابط با چین، روسیه و هند را هوشمندانه در دستور کار قرار داده است و دعوت از رئیس جمهور کشورمان برای سخنرانی در اجلاس بریکس یکی از دستاوردهای مهم است. این نزدیکی

انبارلوی گفت: «اروپایی ها به تروریست ها، جاسوسان و قاچاقچیان پناه می برند، اما چین و روسیه هرگز این کار را نکرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید