توصیه اژه برای انطباق دوگانه در مسائل قانونی و نظارتی


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914693

رئیس قوه قضائیه به ضرورت تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر قوای سه گانه برای تحقق این اولویت ها پرداخت و توصیه های تخصصی و کاربردی را در خصوص تداوم و انسجام دوگانه پرونده های تقنینی، نظارتی، حقوقی و قضایی به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، در راستای سلسله نشست های مستمر و مشابه رئیس قوه قضائیه و مسئولان ارشد قوه قضائیه با نمایندگان شورای اسلامی، حجت الاسلام محسنی ادجه ای به همراه کمیسیون عالی قضایی در تالار مجلس حضور یافتند. ملت و نشست غیررسمی با نمایندگان مردم در مجلس.

در این جلسه علاوه بر سران قوای مقننه و قضائیه، تعدادی از نمایندگان مردم و اعضای شورای عالی قضایی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات مختلف کشور و موضوعات مرتبط پرداختند.

در این دیدار رئیس قوه قضائیه نیز به بیان مسائل و موضوعات اولویت دار کشور پرداخت و ضرورت تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر قوای سه گانه برای تحقق این اولویت ها را بیان کرد و توصیه های تخصصی و کاربردی در خصوص انسجام و انسجام دوگانه ارائه کرد. انسجام امور تقنینی، نظارتی، حقوقی و قضایی خطاب به نمایندگان مجلس.

شایان ذکر است طی 17 ماه گذشته که حجت الاسلام محسنی ادجه ای ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشته است، بیشترین جلسات و بیشترین تعامل بین دو قوه قضاییه و مقننه بوده است. در این مدت بیش از سه جلسه مشترک اعضای شورای عالی قضایی و نمایندگان مردم، 14 جلسه رئیس قوه قضائیه با کمیته ها و فراکسیون ها در مجلس و 42 جلسه اعضای شورای عالی قضایی برگزار شد. مجلس با روسای قوه قضائیه

دیدگاهتان را بنویسید