توطئه دشمن در جوانی خنثی می شود/ ایران متحد آرزوی مردم است


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900439

آخوند ناصر محمد قزل گفت: اینکه عده ای به نام مسلمانان می خواهند به مقدسات اسلام توهین کنند، این در واقع خلأ بزرگی است که دست توطئه دشمن را نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخوند ناصر محمد غزل در گفتگو با خبرنگار ما از گلستان با تاکید بر اینکه ایران هماهنگ و یکپارچه خواست قلبی همه اقوام است، گفت: با توجه به توطئه های اخیر دشمنان در ایران و با موضوع حذف حجاب را می خواستند که ایران آشوب و اختلاف و جنگ و اختلاف ایجاد کند، متوجه شدند که مردم مسلمان ایران هرگز نمی خواهند با پایبندی به اسلام هیچ یک از اصول اسلامی را زیر پا بگذارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از اجرای توطئه های شوم خود در ایران ناامید شده است، افزود: این بار دشمنان با تجزیه کشور می خواستند نقشه های خود را عملی کنند و یک حرکت قومیتی در زاهدان ایجاد کردند که توطئه این دشمن نیز در این راستا بود. در جوانه نیش خورده

مدیر و رئیس حوزه علمیه و امام جماعت قازان منطقه گایه گفت: همه ایرانیان از هر قومیت به تمامیت ارضی ایران اعتقاد دارند و آن را به رسمیت می شناسند و برای حفظ ایران اسلامی به عنوان یک واحد تلاش می کنند.

این عالم اهل سنت؛ وی حجاب را یکی از اصول دین اسلام خواند و گفت: حجاب در قرآن برای همه زن و مرد واجب شده است و هرکس بخواهد در جامعه خلاف احکام قرآن عمل کند مسلمانان به ویژه اهل سنت با آن برخورد خواهند کرد. با او به شدت

غزل با محکومیت هتک حرمت به قرآن، مساجد و اماکن متبرکه گفت: اغتشاشگران با توهین به قرآن و مقدسات دل مردم را به درد می آورند، مسلمانان باید یکپارچه در مقابل قیام های دشمنان بایستند.

وی تصریح کرد: هیچ مسلمانی هرگز مسجد و قرآن را آتش نمی زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید