تکمیل زنجیره تولید راه حل مشکلات اقتصادی کشور است/ شرکت های بزرگ معدنی باید با اقدامات خود در مناطق فقیرانه امید ایجاد کنند.

ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797115

سردار نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع در بازدید از کارخانه در حال ساخت گندله سازی بهاباد گفت: این اقدامات ارزشمند در حوزه صنعت بهاباد جوانان را امیدوار و آینده ساز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، رئیس ستاد کل اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع صبح امروز به همراه سرپرست استانداری بهاباد، رئیس شورای اسلامی شهر، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مجتمع عظیم گندله سازی بهاباد بازدید کرد. مدیر عامل شرکت غدیر آهن و فولاد ایران.

سردار محمد نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع با اشاره به اقدامات چشمگیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در دل کویر گفت: با تکمیل تولید بنگاه های زنجیره ای کارهای زیادی انجام شده است قابل توجه است که برخی از مشکلات اقتصادی کشور نیز حل شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات ارزنده در حوزه صنعتی بهاباد باعث امیدواری جوانان و آینده می شود، گفت: این شرکت و واحدهای صنعتی آن تجربیات ارزنده ای کسب کرده اند که نیازمند همدلی و حمایت بیشتر دولت برای گسترش آن به سایر مجموعه های صنعتی است. رونق و رشد اقتصادی کشور را شاهد باشیم.

گفتنی است مجموعه عظیم گندله سازی بهاباد در سال 1401 به بهره برداری و افتتاح می شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید